AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hei. :-) Sitter og klør meg i hodet, og blir gal av å ikke vite hva disse filmene jeg tenker på heter. Begge filmene ble spilt i jula, i slutten på 90-tallet/begynnelsen på 00, tror jeg. Begge filmene er animasjonsfilmer. Den ene filmen handler om en (to?) ulv(er). Der den ene ulven er blind/mangler et øye. Tror handlingen er i en forlatt by, eller en plass der det er mye bygninger men ikke så mye folk. Husker ikke så mye, men filmen var generelt ganske trist. Den andre filmen husker jeg nesten ingenting av, bortsett fra at natt til julaften, klokka 00:00 så kunne plutselig alle dyrene prate, og ting skjedde etter menneskene hadde lagt seg. Anonymous poster hash: 3059b...7d6 Anonymous poster hash: 3059b...7d6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Tenker du på Samurai Avenger? Og muligens The Night the Animals Talked? (Den er mye eldre, da, hørtes bare kjent ut basert på handlingen du beskriver) Anonymous poster hash: 611e3...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Den første aner jeg ikke.. Men den andre kan kanskje være Annabelles juleønske..? Anonymous poster hash: ed101...4e3
pohuj Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Tenker du på Samurai Avenger? Og muligens The Night the Animals Talked? (Den er mye eldre, da, hørtes bare kjent ut basert på handlingen du beskriver) Anonymous poster hash: 611e3...5a1 [/acron Det er definitivt ikke Samurai!! Meen annabelles wish va riktig!! takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå