Gå til innhold

8 timers togtur med 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta tog fra Oslo til Bergen med snuppa mi på snart 2 år.
Togturen tar over 8 timer med turen inn til Oslo, og jeg kjenner jeg gruer meg. Noen med erfaring?

Toget vi skal ta går på formiddagen. Turte ikke ta natttog tilfelle hun slår seg helt vrang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, men det går sikkert helt fint. Den store fordelen med tog er jo at dere kan bevege dere noenlunde fritt, så hun slipper å måtte sitte stille i 8 timer. Sikkert spennende med folk og tog, nye steder å utforske etc. Regner med du har bestilt/bestiller plass i family-vognen? Da har du plass til barnevogn når hun må sove, det er lekerom der mm.

Vi planlegger togtur på 22 timer (inkl. 2 stopp) med vår på 1(nesten 1,5 ved reisetidspunkt), og er ikke bekymret. Riktignok er vi 2stk, det hjelper jo, men det trenger ikke bety så mye.

Skrevet

Det går sikkert bra! men forbered deg litt. en ny leke, tegnesaker, mat og frukt, bruk nrk super appen til å se barne tv, bruk lekerommet, ha et par bøker dere kan lese e.l.

vi tok tog til Sørlandet rundt samme alder, det gikk strålende! kanskje sover hun rt par timer også:-)

Gjest 3.gangsgravid
Skrevet

herlighet, jeg gjorde med min daværende 2 åring og en baby, var på den barnevennlige vogna, og der var det noe leker. så det var ikke noe stress.

Skrevet

Det har jeg erfaring med! Pass på å sitte i familievogn hvor det andre barn og lekerom. Jeg tok med godt med mat, pc med drømmehagen, bøker, leker og vogn til soving. Det gikk veldig fint, selv om det var slitsomt med en pjokk som ville rundt og gå hele tiden. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 5c4a5...94b

Skrevet

Jeg og jenta mi dro på tur sammen til Akvariet i Bergen i fjor da hun var to år. Begge veier tok vi toget, og hun syns nok det var det beste med hele turen! Vi hadde plasser i familievognen rett ved lekerommet så hun var mye der. Hadde med mye god mat og nok drikke, og noen bøker. Det var kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...