Gjest Enhjørning Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Har fått meg samboer og vi har begge blitt veldig begeistret av ideen om å lage julekalender til hverandre i år! Har aldri laget julekalender før og har fått det 2 ganger av min mor, så jeg er litt blank på hvordan jeg skal gjøre det. Har ikke uendelig med penger dessverre så tenkte å begynne så smått nå så jeg kanskje finner noen fine ting på tilbud. Kan vel nevne at han interesserer seg veldig for sport, god mat, spill og er opptatt av å se godt stelt/bra ut, så gjerne noen innenfor dette. Vil også høre om ting dere har/hadde kjøpt til deres samboer/kjæreste Takker på forhånd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Massasjeolje, sokker, brev, "klippekort" med ting jeg kunne gjøre for han (massere 1 t osv). Generelt koselige ting som vi begge kunne ha nytte av i adventstiden Anonymous poster hash: 5b8c5...7e5
susenpusen. Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg skal også lage julekalender til samboeren min i år. Jeg tenkte å kjøpe en sånn "pyntestige" og henge alle pakkene på den, da jeg foreløpig ikke har funnet noe annet alternativ. Hva skal du henge gavene på TS? :) Ellers kan jeg nevnte pakkene jeg har kommet frem til hittil: - Ull/superundertøy - Boksere - Barberskum - Hudkrem - Ullsokker - Fin koffert-tag - Passholder - Flakslodd Hvis din samboer er glad i sport, så er jo super/ull undertøy, fleece, treningstøy, treningssokker, drikkeflaske osv en god ide kanskje? Jeg kjøper barberskum og hudkrem fra Clinique, ettersom han har veldig sensitiv hud, så Clinque er fri for parfymer etc. Blir fort dyrt hvis man skal kjøpe ordentlig ull og superundertøy og hudprodukter, så derfor får det bli et flasklodd og andre småting innmellom
Jacinta Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 eBay har alt, og det er billig! Jeg ville begynt å bestille nå, for da får du det i god tid før jul. Ellers kan du kjøpe småting som godteri han liker, flakslodd, boksere, sokker o.l. Når jeg har laget kalendere, har jeg enten gitt hver lørdag eller hver dag. Hver lørdag = litt dyrere og "ordentlige" ting. Hver dag = småting som ikke koster så mye, men som likevel blir satt pris på. En god idè er også å skrive på en lapp eller et kort med ting du kan gjøre for han, så kan han ta i bruk den tingen når han vil. Om du bor i en by med Søstrene Grene så har de veldig mye fint og billig!
Gjest Enhjørning Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Takk for svar dere :D Mange gode ideer her. Hva jeg skal henge det på aner jeg ikke enda
belle_ Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Henger meg på denne Skal også lage julekalender til samboeren i år, er første året vi bor sammen, og har aldri laget det før. Jeg tenker bare å legge de i en fin eske eller noe, usikker på hvor jeg skal ha de egentlig. Så om noen har tips til det, hadde det vært supert! Første pakken han får er en flaxkalender. Det er det eneste som er planlagt dag på. Ellers skal han få slike gavekort på tjenester fra meg. Som å gå på kino, en blowjob, massasje osv. Godteri som han liker. Boxer, sokker, deodrant, god dusjsåpe, hårwax og andre ting han trenger som jeg kan komme på etterhvert!
Gjest avocadoen Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Frem til nå har jeg kjøpt noen sånne ølkorker som skal holde på øla til 10 kr for 6 stk, willy Wonka sjokolade med gullbillett (litt barnslig, men men ) og en sånn gummiting som skal rense opp tastaturet
Gjest avocadoen Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Henger meg på denne Skal også lage julekalender til samboeren i år, er første året vi bor sammen, og har aldri laget det før. Jeg tenker bare å legge de i en fin eske eller noe, usikker på hvor jeg skal ha de egentlig. Så om noen har tips til det, hadde det vært supert! Første pakken han får er en flaxkalender. Det er det eneste som er planlagt dag på. Ellers skal han få slike gavekort på tjenester fra meg. Som å gå på kino, en blowjob, massasje osv. Godteri som han liker. Boxer, sokker, deodrant, god dusjsåpe, hårwax og andre ting han trenger som jeg kan komme på etterhvert! Bruk dobbeltsidig tape og heng de på veggen etter en juletreform f.eks?
Gjest SånnCirka Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Følger denne, da jeg tenkte å lage kalender til samboer for første gang i år jeg også :-) Har dessverre ikke noen gode tips som ikke er skrevet allerede....
QueenB. Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Tenkte også å lage julekalender til samboer for første gang i år! Smart tråd Vurderer ølkalender, eller evt å se om de har noe litt spesielt øl på polet og gi et par flasker på lørdagene i tillegg til smågaver ellers i uka. De har en del gode tilbud på spill f.eks. på bokhandlere for tiden, slike småutgaver av brettspill pleier å være ganske billige! Ellers gode tips til smågaver som er nevnt her, setter pris på fler
Purple Basil Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg lagde julekalender til min samboer i fjor. Han ble kjempeglad! Jeg er allerede i gang med en ny en for i år. Til nå har jeg kjøpt en pakke med 2 par hvite sokker, 2 par sokker fra RL, face wash og face scrub fra Body Shop (han er veldig glad i disse produktene) og en pakke med iskremkjeks. Neste pakke jeg skal kjøpe inn er en håndkrem han bruker om vinteren Har ikke helt bestemt meg for resten av kalenderen enda.. I fjor kjøpte jeg bl.a sugerør med sjokoladekuler i, sjokoladesaus til is, jordbærsaus til is, Toffifee, krokantopping, kakao av mørk sjokolade, kakao av hvit sjokolade, minimarshmallows, aftershave, deodorant ++ Tror ikke det blir så mye godteri i kalenderen i år 1
Gjest Enhjørning Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Så koselig at flere har kommet i tråden :D Driver fortsatt og ser rundt etter ting, haha. Jeg vurderer faktisk å kjøpe en glassfil til han da han er så fryktelig glad i min Når jeg leser her kunne jeg virkelig ønske at han likte øl, men neida.. Får titte litt på forskjellige nettsider. Jeg skal også strikke lue til han og den hadde vært fin i julekalenderen, men siden vi bor sammen så kommer han garantert til å se at jeg strikker den.
Purple Basil Skrevet 16. oktober 2014 #13 Skrevet 16. oktober 2014 Så koselig at flere har kommet i tråden :D Driver fortsatt og ser rundt etter ting, haha. Jeg vurderer faktisk å kjøpe en glassfil til han da han er så fryktelig glad i min Når jeg leser her kunne jeg virkelig ønske at han likte øl, men neida.. Får titte litt på forskjellige nettsider. Jeg skal også strikke lue til han og den hadde vært fin i julekalenderen, men siden vi bor sammen så kommer han garantert til å se at jeg strikker den. Det er jo så gøy å lage julekalender Jeg blir så glad når jeg ser mannen velge ut pakker. Han står lenge og grubler før han velger seg en Jeg legger dem bare i en pyntet kurv og så velger han den pakken han ønsker. Du kan ikke strikke luen i skjul? Det er ikke alltid disse mannfolka følger med på ting 1
Gjest Enhjørning Skrevet 16. oktober 2014 #14 Skrevet 16. oktober 2014 Det er jo så gøy å lage julekalender Jeg blir så glad når jeg ser mannen velge ut pakker. Han står lenge og grubler før han velger seg en Jeg legger dem bare i en pyntet kurv og så velger han den pakken han ønsker. Du kan ikke strikke luen i skjul? Det er ikke alltid disse mannfolka følger med på ting Hehe, så koselig! Blir jo første året her så. Vel, da må jeg gjemme meg på soverommet eller dra til foreldrene mine, eller skynde meg å begynne med en gang han er ute av døra. Spørs om jeg rekker å bli ferdig med den om jeg skal holde på sånn Og joda, han følger veldig godt med, er vel heller jeg som er vimsete der.
Purple Basil Skrevet 19. oktober 2014 #15 Skrevet 19. oktober 2014 Hehe, så koselig! Blir jo første året her så. Vel, da må jeg gjemme meg på soverommet eller dra til foreldrene mine, eller skynde meg å begynne med en gang han er ute av døra. Spørs om jeg rekker å bli ferdig med den om jeg skal holde på sånn Og joda, han følger veldig godt med, er vel heller jeg som er vimsete der. Jeg kjøpte to kremer fra Avene til halv pris på Apotek1 i dag + en boks med vitamindrikk som skal lindre forkjølelsessymptomer (-30%). Kanskje dette også er fine gaver for din mann? Min sliter med tørre hender og en del forkjølelse om vinteren så jeg tenkte at det er fine gaver for ham ihvertfall 8/24 pakker ligger klart til desember, yay!
Gjest Enhjørning Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Har nå fått laget en liste hittil! Pakkekalender Neglefil Dusjsåpe Tekopp/krus Boksershorts Spill Gamingmus "Frekke" gaver, vurderer også å prøve å få tatt et par fine bilder av meg siden jeg har bra kamera, som da blir ment kun for han, diverse sexleketøy, sexspill osv. Sokker T-skjorte Nøkkelring Pingvinkosedyr(jeg fikk skilpaddekosedyr når han hadde vært i Paris uten meg så han kan få yndlingsdyret sitt han og :D) Skinnhansker Romantisk cd med sanger jeg vet han liker ekstra godt som han kan spille i bilen Kinobilletter "Gavekort" Har også et favorittbilde av oss to som jeg skal kjøpe fin ramme til vi er så dårlige på å fremkalle og få bilder "ut av skjermen" så tror nok han blir glad for det. I hver gave skal jeg skrive en liten lapp hvor det står hva jeg liker så godt med han og hvor fantastisk han er, samt andre ting. Men har også litt ting jeg bruker penger på så regner med å bruke litt på et par av gavene og får finne noen rimeligere ting i tillegg. Moren hans ga han hjertesjokolade idag og han ble så rørt så kanskje noe sånt også.
Gjest avocadoen Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Da er jeg ferdig med julekalenderen! (har bare julestrømpen han skal få den 24 igjen, men det venter jeg litt med) Han får litt forskjellige ting som er kjekt å ha i vinter som f.eks grillspyd (til vi skal på tur og grille), ullsokker, lite førstehjelpskit som er greit å ha når han skal stå på ski ned de bratte, skumle fjellene, mye forskjellig godis, en søt lampe og litt forskjellig sånt Tror han blir fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå