Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å få veldig tørr hud i ansiktet nå som det har begynt å bli kaldere. Jeg trenger noe som gir intens fuktighet og ikke koster så altfor mye. Det hadde vært fint med en maske jeg kan lage selv. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Cocosa (kokosolje) om du ikke allerede har gjort det. Det er nok til en del behandlinger i beholderen og prisen ligger på rundt 130-, kr. Kan evt brukes til å pleie hår og mye annet.

Skrevet

Honning og avokado for fukt.

- Agurkskiver

- Avokado

- Honning

Bland innmaten i avokadoen med honning. Smør ansiktet med masken, og la den virke i opptil ti minutter. Tørk vekk masken med agurkskivene, og skyll restene med vann.

Skrevet

Å, tusen takk!

Jeg tror faktisk jeg har Cocosa stående som jeg brukte i håret en periode, men jeg skal prøve om den funker til ansiktet også.

Honning og avokado for fukt.

- Agurkskiver

- Avokado

- Honning

Bland innmaten i avokadoen med honning. Smør ansiktet med masken, og la den virke i opptil ti minutter. Tørk vekk masken med agurkskivene, og skyll restene med vann.

Den hørtes bra ut! Men er det noen spesiell grunn til å vaske bort masken med agurk?

Skrevet

Å, tusen takk!

Jeg tror faktisk jeg har Cocosa stående som jeg brukte i håret en periode, men jeg skal prøve om den funker til ansiktet også.

Den hørtes bra ut! Men er det noen spesiell grunn til å vaske bort masken med agurk?

Ekstra fukt? Haha, aner ikke, fant en oppskrift på nett, har aldri prøvd den før :) Kan sikkert droppe agurken om du vil det.

Skrevet

Ekstra fukt? Haha, aner ikke, fant en oppskrift på nett, har aldri prøvd den før :) Kan sikkert droppe agurken om du vil det.

Nei, jeg bare lurte. Jeg prøver agurk om vi har det. Takk forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...