Avalon Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Vurderer å kanskjer spandere på meg en litt bedre hårkost etterhvert og lurte derfor på om noen her kunne anbefale noen?
Millimani Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 'Tangle teezer' fra butikken "Enklere liv". Uten tvil den beste jeg noen gang har hatt!! Holder i flere år http://www.enklereliv.no/tangle-teezer.html
Avalon Skrevet 26. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2014 'Tangle teezer' fra butikken "Enklere liv". Uten tvil den beste jeg noen gang har hatt!! Holder i flere år http://www.enklereliv.no/tangle-teezer.html Den har jeg hatt i mange år allerede Tenkte mer på en "vanlig børste", kanskje noe med naturbust eller noe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hehe, heter det virkelig hårkost? Jeg ser for meg at du skal finne frem kost og feiebrett og koste håret. Jeg har en med naturhårbørste jeg kjøpte på en helt vanlig frisørsalong for en hundrings for ca 7 år siden. Elsker den. Har sett noen hårvideoer på VG i samarbeid med Jan Thomas studio og da har frisøren brukt akkurat samme børsten og den har sett like slitt ut på skaftet som min Anonymous poster hash: c1ec6...73d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Jeg bruker naturbørste som jeg kjøpte hos en frisør. Er veldig fornøyd da håret blir så blankt av det. Anonymous poster hash: ab6ab...90a
Millimani Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Hehe, heter det virkelig hårkost? Jeg ser for meg at du skal finne frem kost og feiebrett og koste håret. Anonymous poster hash: c1ec6...73d Dialekt vet du Er du på vestlandet så skal du ha hårkost og tannkost, ikke nødvendigvis hårbørste og tannbørste 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Dialekt vet du Er du på vestlandet så skal du ha hårkost og tannkost, ikke nødvendigvis hårbørste og tannbørste Kommer fra vestlandet selv og sier tannkost, men har aldri hørt om en hårkost Anonymous poster hash: c1ec6...73d 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Her er forresten den jeg har, bortsett fra min har rød "bunn". Den er kjempegod! Anonymous poster hash: c1ec6...73d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 http://nikita.no/hartilbehor-naturborste-6-rader Anonymous poster hash: c1ec6...73d
Avalon Skrevet 26. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2014 Takk for tips! Skal sjekke de ut "Hårkost" er så godt prentet inn at jeg glemmer at det ikke går under bokmål
Tøytigern Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Takk for tips! Skal sjekke de ut "Hårkost" er så godt prentet inn at jeg glemmer at det ikke går under bokmål Jeg trodde ellers hårkost var noe frisørene brukte til å feie opp hår frå gulvet i salongen... Faktisk så gikk jeg inn i tråden for å anbefale mat med b-vitaminer siden jeg trodde folket lurte på hvaslags kosthold man trengte for å ikke ha pjuskrete hår... My bad. Malingkoster kan jeg litt om. Men tannkoster og hårkoster- ikke så mye...
Avalon Skrevet 26. september 2014 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2014 Jeg trodde ellers hårkost var noe frisørene brukte til å feie opp hår frå gulvet i salongen... Faktisk så gikk jeg inn i tråden for å anbefale mat med b-vitaminer siden jeg trodde folket lurte på hvaslags kosthold man trengte for å ikke ha pjuskrete hår... My bad. Malingkoster kan jeg litt om. Men tannkoster og hårkoster- ikke så mye... Det kaller vi for en "feiekost". Guri, dialektord som popper opp, de kan lage mye krøll de! 1
UnderCover Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Er det ikke rart at 99 prosent av KG's folk har tjukt, flott og nydelig hår? Jeg er en av dem som trenger tips. Og takk for det
Tøytigern Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Min elskling kommer og titter og spør om jeg "er inne på et forumet ditt, igjen? De damene er jo gale. Står det noe morro der?" Hun sier jeg skal skrive om hårbørsten hun fikk av meg sist jul. Jeg er glad i duppedingser, så jeg fant en hårbørste fra Braun som heter Satin Hair7 som aktiverer ioner som da blir børstet inn i håret. Hun liker den og sier "den er fin mot splittede tupper." (Det er visst det som gir pjuskrigt hår..) Den er ledning-fri og går på batterier. 1
Gjest Enhjørning Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Har en veldig god børste, den er ganske vanlig. HH Simonsen heter den tror jeg, kjøpte den hos frisøren min. Er perfekt for å børste håret når det er vått også, noe jeg må gjøre om det ikke skal floke seg skikkelig. Ellers er jeg veldig glad i Tangle Teezer men ser jo at du har det
Tøytigern Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Det kaller vi for en "feiekost". Guri, dialektord som popper opp, de kan lage mye krøll de! Jeg tror jeg må tilføre hårkost i "Ting jeg har lært på Kg" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450746
Klar*a Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Kan anbefale denne http://www.feelunique.com/p/Kent-Large-Porcupine-Hair-Brush De rene naturbust børstene jeg har prøvd har ikke vært gode til å gre håret i fuktig tilstand. Da har jeg måtte dele håret i seksjoner før jeg begynner å børste, og de er ikke lett med nyvasket hår. Den jeg har linket har både naturbust og nylon "tenner" så den glir lettere gjennom håret mitt enn en ren naturbørste. Jeg har prøvd Tangle Teezer men foretrekker denne.
Avalon Skrevet 26. september 2014 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2014 Skal rett og slett sjekk ut hva frisøren har på lager neste gang jeg er der!
Avalon Skrevet 26. september 2014 Forfatter #19 Skrevet 26. september 2014 Kan anbefale denne http://www.feelunique.com/p/Kent-Large-Porcupine-Hair-Brush De rene naturbust børstene jeg har prøvd har ikke vært gode til å gre håret i fuktig tilstand. Da har jeg måtte dele håret i seksjoner før jeg begynner å børste, og de er ikke lett med nyvasket hår. Den jeg har linket har både naturbust og nylon "tenner" så den glir lettere gjennom håret mitt enn en ren naturbørste. Jeg har prøvd Tangle Teezer men foretrekker denne. Takk! Det er notert bak øret!
Gjest Tjoppa Skrevet 26. september 2014 #20 Skrevet 26. september 2014 Jeg klarte å glemme (den svindyre, og perfekte) hårbørsten min på ett hotellrom, og kjøpte meg en Tangle Teezer siden de skulle være så bra. Men jeg syns den drar ut så mye hår?? Den fjerner floker smertefritt, men den må jo tømmes for dungevis med hår annenhver dag, og det er jeg ikke vant med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå