Gå til innhold

Tjener menn som selger sex like godt som damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja gjør de det? Jeg vet ikke så mye om menn som selger. Hører bare om kvinnelige. Er det mange kvinnelige kjøpere eller mest mannlige? Er jo populært blant damer å selge sex så hvorfor kan ikke menn også tjene penger så lett. Vertfall når man ikke har jobb ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flest mannlige kjøpere. Menn som selger sex selger oftest til menn, slik som kvinner som selger. Tipper de kan ta omtrent samme pris som kvinner kan.

Anonymous poster hash: 87b3a...0f1

• Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Ok takk for svar!

Akk nei du må nok ta den i stompen hvis det skal bli noe mammon på deg gutten min.

Når det er sagt så synes jeg prostitusjon er forkastelig så du burde være glad til for at alternativet ikke er så forlokkende. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Akk nei du må nok ta den i stompen hvis det skal bli noe mammon på deg gutten min.

Når det er sagt så synes jeg prostitusjon er forkastelig så du burde være glad til for at alternativet ikke er så forlokkende. :danse:

Har ikke så mye i mot sex med menn siden jeg har opplevd det (er ikke homofil), men det er sex med kvinner som er best så klart. Synd det er så få kvinnelige kjøpere.

Skrevet

det ikke ofte en mann nekter ei kvinne å ha sex med han fordi han vil ha betaling . .

Anonymous poster hash: 599bb...3ce
Skrevet

det ikke ofte en mann nekter ei kvinne å ha sex med han fordi han vil ha betaling . .

Anonymous poster hash: 599bb...3ce

Nå var det vel snakk om mannlige prostituerte.

Anonymous poster hash: 0f109...a2f

Skrevet

Har ikke så mye i mot sex med menn siden jeg har opplevd det (er ikke homofil), men det er sex med kvinner som er best så klart. Synd det er så få kvinnelige kjøpere.

Kunne du virkelig vurdert å selge sex da, Blåtime?

Skrevet

Kunne du virkelig vurdert å selge sex da, Blåtime?

Ja hvorfor ikke. Tjener vertfall penger på det.

Skrevet

Det gjør man på en vanlig jobb også.

Skrevet

eaaazzzyyyyy money ;)

Anonymous poster hash: d7a65...8c0
Skrevet

Jeg har aldri hørt om kvinner som kjøper sex, bortsett fra hvis man regner med de som drar til Gambia.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om kvinner som kjøper sex, bortsett fra hvis man regner med de som drar til Gambia.

Ikke jeg heller. Og hvorfor skal de det? De får jo sex når de vil uansett (kanskje ikke med hvem de vil , men når de vil). Hadde menn hatt det på samme måte ville ikke prostitusjon omtrent blitt utradert på dagen.

Anonymous poster hash: 531b3...477

Skrevet

Ikke jeg heller. Og hvorfor skal de det? De får jo sex når de vil uansett (kanskje ikke med hvem de vil , men når de vil). Hadde menn hatt det på samme måte ville ikke prostitusjon omtrent blitt utradert på dagen. Anonymous poster hash: 531b3...477

Ja, men det er noen eldre kvinner som " finner kjærligheten" med en 20 år gammel bartender i Gambia da, men da er det selvsagt ikke prostitusjon ;)

Skrevet

Ja gjør de det? Jeg vet ikke så mye om menn som selger. Hører bare om kvinnelige. Er det mange kvinnelige kjøpere eller mest mannlige? Er jo populært blant damer å selge sex så hvorfor kan ikke menn også tjene penger så lett. Vertfall når man ikke har jobb ellers.

Du har visst ikke skjønt den veldig enkle sammenhengen mellom pris og etterspørsel.

Anonymous poster hash: abf5a...863

Skrevet

De aller aller fleste mannlige prostituerte selge seg til menn. Og det er mange mannlige prostituerte. Tror du burde se deg om etter andre måter å tjene penger på om du ikke vil ha mannlige kunder.

Skrevet

eaaazzzyyyyy money ;)

Anonymous poster hash: d7a65...8c0

Nettopp :)

Skrevet

Hvor mye får en kvinne for noe slikt egentlig? Ca.?

Skrevet

Nettopp :)

pft,det ødelegger sjelen din

Anonymous poster hash: a7cb7...7a4

Skrevet

utlendingen koster 1500-2000 i timen. norske litt mer ca 3-4000 i timen. visst de har et par kunder om dagen så blir det jo litt.

Anonymous poster hash: cdba5...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...