Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Jeg har fått et utslett(nupper på knær, lår og armer) Har ingen allergier så vidt jeg vet og ikke har jeg spist noe utenom det jeg pleier å spise heller. Hadde en periode her i vinter hvor jeg begynte å klø, men da trappet jeg ned på dusjinga(dusjet 2 ganger om dagen) og da forsvant det etter 3-4 uker. Fikk ikke noe utslett den gang. Noen som har opplevd noe liknende?
Gjest agurk Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Det kan være allergi, for det kan komme plutselig. men det kan og være at du dusjer for ofte. da får jeg utslett i allefall!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Takk for svar! Hm, jeg dusjer en gang om dagen, men strengt tatt er jo ikke det nødvendig(trener ikke). Får prøve å legge av meg den vanen at jeg må dusje om morgenen. Kom også til å tenke på at jeg har brukt en parfymert bodylotion fra lancome den siste uka. Mulig det er den jeg reagerer på.. :klø: Får vel ta meg en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå