thinkywinky Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg la merke til at det kommer en film om Paddington bjørn i romjula, og jeg minnes han med glede fra da jeg var ung. Nå vil jeg at mine barn skal kunne dele denne herlige bjørnen. Har forsøkt å finne boka om hvordan Paddington kom til London, men finner den ingen steder. Er ute etter versjonen til de minste barna, men den ser ut til å være utsolgt over alt! Er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne boka En bjørn ved navn Paddington?
Avalon Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Hør med en bokhandel om det er mulig å bestille den inn eller om den ikke er å få tak i mer, ISBN nummeret er: 8210023624 Hvis du ikke må ha den på norsk er jo amazon og ebay greie.
thinkywinky Skrevet 28. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2014 Var innom en bokhandel og de var helt utsolgt i hele kjeden, og de kunne heller ikke bestille opp. Før prøve et par andre også tror jeg. Filmen ser ut til å være historien om hvordan Paddington traff familien Brun. Sjekk ut traileren, den er det morsomste jeg har sett på lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå