AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg ser helt fin ut. Ingenting i veien med utseende mitt. Og ikke er jeg annet enn snill. Kanskje jeg er kjedelig? Men jeg klarer ikke få napp hos norske kvinner. Så jeg har i desperasjon søkt utenlands. Hvordan skal jeg greie å sjekke opp norske kvinner? Jeg vil aller helst ha en norsk kvinne, for de er best i verden. Og fra andre menn utenlands hører jeg at norske kvinner ligger høyest på skalaen. Men de er kresne sier de. Jeg vil så gjerne ha en norsk kjæreste. Norske jenter er så utrolig deilige. Det virker som om de kan velge og vrake, og jeg må kjempe om livet for å få en norsk kvinne. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Vel, jeg har det samme problemet bortsett fra at jeg er dame. Ingen norske menn vil ha meg Vurderer å dra til Thailand og finne/kjøpe meg en Thai-mann med liten tiss. Blir søte barn om ikke annet. Anonymous poster hash: 2d98c...861 5
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg får bare sex med de, men noe forhold skal de ikke ha. Er ikke lett å forstå seg på noen kvinner Du har vel bare møtt på feil damer sånn som jeg har. Eneste jeg har vert i forhold med var 2 utro kvinnfolk. De ville jeg ikke ha noe mer å gjøre med, selv om de ba på sine kne og beklaget seg. En gang utro er nok til at de får komme seg langt bort fra meg. 1
mrhost Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 hvis du gjør det du alltid har gjort vil du få det du alltid har fått. Her må du endre på adferden din mot de damene du ønsker. Det er fullt mulig og lære seg ogm bli mer attraktiv. Det handler om selvtillit, troen på deg og dine kommunikasjonsferdigheter. Jeg vil anbefale deg og øke bevisstheten din i forhold til hvordan du fremstiller, hva initiativ tar du, og er det du gjør attraktivt? alt kan læres. Pm meg hvis du ønsker og lære mer. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Jeg er 39 år. Og har hatt kun to kjærester. Begge norske. Er jeg for gammel? Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Jeg er 39 år. Og har hatt kun to kjærester. Begge norske. Er jeg for gammel? Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c Nei, jeg trodde kanskje du var veldig ung. Du har hatt to kjærester, begge norske, da er det jo ikke håpløst. Du har fått det til før, da kan du får det til igjen Hva gikk galt i de tidligere forholdene dine, da?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Jeg er 39 år. Og har hatt kun to kjærester. Begge norske. Er jeg for gammel? Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c Jeg vil tro mange kvinner på 39 kanskje allerede har funnet noen de vil dele livet med, men det finnes også en håndfull single damer på din alder. Hva med å prøve datingsider som match.com for eksempel? Og ser du alle damer, eller går du bare etter 20-åringer? For om du gjør det så ser jeg problemet. Men om du ser damene på din alder så tror jeg ikke det skal være noe problem å få seg kjærester. Jeg tror også det er viktig at du blir klar over de positive sidene ved deg selv(siden du sier at du kanskje er kjedelig) og så fremme de positive sidene ved deg selv http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Anonymous poster hash: 536c8...8a9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Nei, jeg trodde kanskje du var veldig ung. Du har hatt to kjærester, begge norske, da er det jo ikke håpløst. Du har fått det til før, da kan du får det til igjen Hva gikk galt i de tidligere forholdene dine, da? Den første så passet vi ikke sammen, den andre var utro. Jeg tror tiden min er forbi. Nærmer meg 40. Burde funnet meg en dame når jeg var i 20-åra. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Den første så passet vi ikke sammen, den andre var utro. Jeg tror tiden min er forbi. Nærmer meg 40. Burde funnet meg en dame når jeg var i 20-åra. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c Dette er jo bare tull! Folk finner kjærligheten i alle aldre. 40 er da absolutt ingen alder, og alt for tidlig å gi opp. Hva gjør du for å møte damer, og hvor søker du?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Jeg vil tro mange kvinner på 39 kanskje allerede har funnet noen de vil dele livet med, men det finnes også en håndfull single damer på din alder. Hva med å prøve datingsider som match.com for eksempel? Og ser du alle damer, eller går du bare etter 20-åringer? For om du gjør det så ser jeg problemet. Men om du ser damene på din alder så tror jeg ikke det skal være noe problem å få seg kjærester. Jeg tror også det er viktig at du blir klar over de positive sidene ved deg selv(siden du sier at du kanskje er kjedelig) og så fremme de positive sidene ved deg selv Anonymous poster hash: 536c8...8a9 Jeg liker ikke sånne datingsider. Nei. Jeg går etter kvinner rundt min egen alder. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Jeg får bare sex med de, men noe forhold skal de ikke ha. Er ikke lett å forstå seg på noen kvinner Du har vel bare møtt på feil damer sånn som jeg har. Eneste jeg har vert i forhold med var 2 utro kvinnfolk. De ville jeg ikke ha noe mer å gjøre med, selv om de ba på sine kne og beklaget seg. En gang utro er nok til at de får komme seg langt bort fra meg. Hæ? Men det er jo menn som ikke vil ha forhold og vil bare pule rundt? Er min erfaring iafall.. Anonymous poster hash: 2d98c...861 4
Gjest Iben Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror dette kommer veldig an på hva som er dine egne krav. Så hva er dine krav?
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Hæ? Men det er jo menn som ikke vil ha forhold og vil bare pule rundt? Er min erfaring iafall.. Anonymous poster hash: 2d98c...861 Det gjelder nok begge kjønn det. Kvinner er også ute etter bare ons. Er sånn jeg også, men er det noen jeg får følelser for så vil ikke de noe mer.
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Jeg vil tro mange kvinner på 39 kanskje allerede har funnet noen de vil dele livet med, men det finnes også en håndfull single damer på din alder. Hva med å prøve datingsider som match.com for eksempel? Og ser du alle damer, eller går du bare etter 20-åringer? For om du gjør det så ser jeg problemet. Men om du ser damene på din alder så tror jeg ikke det skal være noe problem å få seg kjærester. Jeg tror også det er viktig at du blir klar over de positive sidene ved deg selv(siden du sier at du kanskje er kjedelig) og så fremme de positive sidene ved deg selv Anonymous poster hash: 536c8...8a9 En håndfull single damer i rett alder? I hele Norge? Tror nok det er ganske mange håndfuller single damer i rett alder rundt omkring, gitt. Hvis du ikke liker datingsider, TS, har du noen hobbyer eller interesser hvor du treffer damer? Venner som kan presentere deg for noen?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror dette kommer veldig an på hva som er dine egne krav. Så hva er dine krav? Har ikke så store krav. Hun må være snill, grei og ikke kjefte for mye. Og like å overnatte i telt av og til. Har ikke imot kvinner med noen ekstra kilo heller. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #17 Skrevet 25. september 2014 Jeg er kvinne, 36 år og sliter selv med å finne en norsk mann som vil ha meg. Og jeg er snill, sosial, blid og positiv, behandler alle rundt meg bra. Ikke noe galt med utseende heller. Så det er nok ikke så enkelt, samme om man er mann eller kvinne. Jeg har fått høre av en mannlig venn, at jeg er for snill, og overhodet ikke noe drama med, bare blid og positiv, og det blir litt kjedelig for menn, de trenger litt motstand. Men ikke vet jeg. Anonymous poster hash: b7a76...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror det største problemet mitt er at jeg ikke har stor vennekrets og på arbeidsplassen er der ikke mange jenter. Så hvor møter man single jenter? Å dra ut på byen gidder jeg ikke. Er ferdig med det. Er ikke glad i festing lengre. Har du ikke mange venner i Norge så tror jeg du stiller svakt.. For de fleste møter jo kjæresten sin via venner og relasjoner. Føler meg som en taper som begynner å søke utenlands. For innerst inne vet jeg at norske kvinner er best. Men har ikke lyst å leve alene resten av livet.. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c
Gjest Iben Skrevet 25. september 2014 #19 Skrevet 25. september 2014 (endret) Har ikke så store krav. Hun må være snill, grei og ikke kjefte for mye. Og like å overnatte i telt av og til. Har ikke imot kvinner med noen ekstra kilo heller. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c Ok, det var ikke så høye krav. Litt for få, kanskje? Husk at folk liker å føle seg "spesielle". Og det spørs hvor spesiell en kan føle seg fordi du endelig fant den som "er snill og grei og ikke kjefter for mye, og som liker å ligge i telt av og til". Har du for få krav, fremstår du som desperat. Har du for mange krav, fremstår du som høy på pæra. Og det er egentlig alt jeg vet om den saken. Men når det gjelder mennesker som er "kjedelige", eller som tror de er "kjedelige", så er min erfaring at dette ofte er mennesker som av en eller annen grunn ikke helt klarer å være seg selv, som tar på seg en eller annen mega-platt fasade for ikke å bli mislikt av noen, men som ofte kan være ganske interessante allikevel, de gangene de tør å snakke om ting de virkelig tenker på. Endret 25. september 2014 av Iben
Gjest Mythic Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror det største problemet mitt er at jeg ikke har stor vennekrets og på arbeidsplassen er der ikke mange jenter. Så hvor møter man single jenter? Å dra ut på byen gidder jeg ikke. Er ferdig med det. Er ikke glad i festing lengre. Har du ikke mange venner i Norge så tror jeg du stiller svakt.. For de fleste møter jo kjæresten sin via venner og relasjoner. Føler meg som en taper som begynner å søke utenlands. For innerst inne vet jeg at norske kvinner er best. Men har ikke lyst å leve alene resten av livet.. Anonymous poster hash: 5bc5b...a5c Jeg vet det ikke er lett, men jeg vil råde deg til å jobbe med innstillingen din. Du virker så oppgitt og nedstemt at jeg blir nesten litt trist selv Hvis man har en positiv og blid framtoning, virker man mer attraktiv på andre også. Du trenger ikke ha masse venner for å treffe en kjæreste! Du trenger heller ikke gå på byen for å møte noen. Jeg er også singel, men jeg treffer menn overalt. I nabolaget, på konserter, på kafè, gjennom venner eller på trening. Man må bare se muligheter og ikke begrensninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå