Gå til innhold

Bruker du blush eller solpudder på kinnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en del tråder jeg har lest i virker det som om det er færre som bruker blush på kinnene for tiden og som har byttet den ut med solpudder/bronzer. Legger dere da solpudderet på kinnet eller under?

Selv bruker jeg blush på kinnet og litt solpudder under for å konturere (heter det konturere?)

Hva bruker dere?

Anonymous poster hash: 83b07...1c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker begge deler :)

Anonymous poster hash: db7cc...797

Skrevet

Begge deler, pluss highlighter :)

Skrevet

Nå som det fortsatt er litt lyst ute og naturlig å ha litt sommerglød i huden (jeg har det fortsatt), bruker jeg solpudder, men liker også blush/rouge. Blushen min er ganske dus så den kommer nok til å synes bedre hvis jeg toner ned på solpudderet etterhvert. Men får litt roser i kinnbena selvom det ikke synes så godt.

Skrevet

Korallfarget blush om vinteren, lys shimmer-bronzer om sommeren. Begge to i eplekinnene.

Skrevet

Solpudder under kinnbeina for å contoure og blush på eplekinnet. Bruker man solpudder der det er meningen å ha blush, er det fort gjort at man får et flekkete og skjoldete resultat.

Anonymous poster hash: 6422b...8dd
Skrevet

Aldri brukt noe av det og synes folk flest ikke kler hverken blush eller solpudder. Noen få kler det, men de er som regel flink å sminke seg generelt.

• Liker 1
Skrevet

Solpudder skal ikke på eplekinnet. Jeg bruker en countoringfarge fra nyx under kinnbeina og under kjeven. Solpudder i panne,tinning, på hake, og litt på nesa. Korallfarget skimrende rouge på kinnene.

• Liker 2
Skrevet

Aldri brukt noe av det og synes folk flest ikke kler hverken blush eller solpudder. Noen få kler det, men de er som regel flink å sminke seg generelt.

Jeg kan fort se blass ut om jeg ikke bruker litt solpudder når jeg er på mitt blekeste. Men så er ikke jeg dårlig til å sminke meg heller da :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det ser rart ut uten. Man blir helt flat i ansiktet. Man må få tilbake noe av konturen rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker begge deler :)

Anonymous poster hash: db7cc...797

På eplekinnet eller blush oppå og solpudder under?

Begge deler, pluss highlighter :)

Nå som det fortsatt er litt lyst ute og naturlig å ha litt sommerglød i huden (jeg har det fortsatt), bruker jeg solpudder, men liker også blush/rouge. Blushen min er ganske dus så den kommer nok til å synes bedre hvis jeg toner ned på solpudderet etterhvert. Men får litt roser i kinnbena selvom det ikke synes så godt.

Solpudder skal ikke på eplekinnet. Jeg bruker en countoringfarge fra nyx under kinnbeina og under kjeven. Solpudder i panne,tinning, på hake, og litt på nesa. Korallfarget skimrende rouge på kinnene.

Nei det var derfor jeg lurte, for jeg har lest i flere tråder at folk ikke bruker blush, bare solpudder.

Skrevet

Jeg syns det ser rart ut uten. Man blir helt flat i ansiktet. Man må få tilbake noe av konturen rett og slett.

Hva mener du med å "få tilbake noe av konturen"?

Skrevet

Nei det var derfor jeg lurte, for jeg har lest i flere tråder at folk ikke bruker blush, bare solpudder.

Solpudder først, under kinnbena og så litt blush på kinnbena etterpå siden den er dus og vil forsvinne om jeg tar solpudderet over den igjen. Bruker ikke noe i eplekinnene.

Skrevet

Jeg varierer, noen ganger bruker jeg matt solpudder for å contoure,

bruker det da i tinningen, under kinnbena og på kjevebena.

Bruker da blush i eplekinnene.

Noen ganger bruker jeg ett lett skimrende solpudder som jeg stryker

over kinnbena, som da blir istedenfor contour og blush. Men det er

ikke mange solpuddere som duger til dette, så det jeg bruker er ett

som har gått ut av produksjon fra Too Faced som jeg kommer til å

savne masse når jeg er tom, og det er Peach Leopard Bronzer i

Leopard Love Complexion kit som Too Faced hadde før, dette er

perfekt til min hud, og jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt det i full størrelse

før det gikk ut av produksjon.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Bruker begge deler. Noen ganger samtidig og noen ganger hver for seg. På forskjellige måter da :)

Skrevet

Bruker en rødrosa blush :) Veldig fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 21149...c73

Skrevet (endret)

Jeg varierer, noen ganger bruker jeg matt solpudder for å contoure,

bruker det da i tinningen, under kinnbena og på kjevebena.

Bruker da blush i eplekinnene.

Noen ganger bruker jeg ett lett skimrende solpudder som jeg stryker

over kinnbena, som da blir istedenfor contour og blush. Men det er

ikke mange solpuddere som duger til dette, så det jeg bruker er ett

som har gått ut av produksjon fra Too Faced som jeg kommer til å

savne masse når jeg er tom, og det er Peach Leopard Bronzer i

Leopard Love Complexion kit som Too Faced hadde før, dette er

perfekt til min hud, og jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt det i full størrelse

før det gikk ut av produksjon.

Ebay?

Den finnes her ser det ut som, muligens står det bare på bildet, det står noe annet i teksten nedenfor.

Endret av pluttipott
Skrevet

Bruker begge deler, blush på eplekinnene og bronzer som konturering :)

Skrevet
pluttipott, on 25 Sept 2014 - 22:51, said:

Hva mener du med å "få tilbake noe av konturen"?

Hvis du bare har foundation på blir det lett seende litt 'flatt' ut, fordi hele ansiktet er samme farge. Hvis du bruker blush og bronzer til konturering etterpå får du et litt mer naturlig utseende igjen, fordi du får tilbake litt mer naturlige skygger og farger.

Anonymous poster hash: 0f1dc...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...