MarianneE Skrevet 12. juli 2004 #1 Del Skrevet 12. juli 2004 Tanken slo meg her i morges, jeg er så drit lei det respatexbordet på kjøkkenet. (Ja, det finnes noen som har slikt enda). Har tenkt og sy grå trekk til kjøkkenstolene, så det jeg lurer på er: Hadde det gått ann og pusset det bordet og malt det i en matchende gråfarge? Noen som har malt et slikt bord før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2004 #2 Del Skrevet 12. juli 2004 MarianneE: Er det et slikt "gammelt" respatexbord med "marmor" bordflate og stålrørsben? Med stålrørsben stoler med skai-trekk? I såfall: IKKE mal eller trekk om!!! Væææærsåsnill :ber på sine knær: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2004 Nei, det er ikke sånn "marmor" Det er svart og hvitt med sorte stålrørsbein. Kanskje det ikke heter respatexbord? Kanskje jeg har dumma meg litt ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2004 #4 Del Skrevet 12. juli 2004 Nei, det er ikke sånn "marmor" Det er svart og hvitt med sorte stålrørsbein. Kanskje det ikke heter respatexbord? Kanskje jeg har dumma meg litt ut nå? Du har da uansett ikke dumma deg ut Men hvis det er sånn bord jeg tenker på, så er det veldig mange som syns det er veldig kult (litt sånn retro 70-tall?) så da er det jo synd å male om, tenkte jeg. (men hvis du vil det, så lar det seg helt sikkert gjøre, alt kan males. Bare vask og grunn godt først!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå