pluttipott Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 (endret) Jeg leter og graver etter svære kabukibørster, da mener jeg STORE ala IsaDora sin Bronzing body brush, og muligens Make up store sin M-brush. Noen som har anbefalinger til andre svæære kabukibørster??? Endret 25. september 2014 av pluttipott
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hva du mener med diger. Men den største jeg har er en fra Kicks som er den største Kabuki kosten de har. Og den er utrolig god, og så supermyk, ingen andre koster jeg har er i nærheten av den mykheten. Vet ikke om de selger den lenger, da jeg har sett at de har hatt mange andre versjoner i det siste, men har som sagt kjøpt fra Kicks sitt eget kost-merke Anonymous poster hash: 298bd...4f9
pluttipott Skrevet 25. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2014 Jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hva du mener med diger. Men den største jeg har er en fra Kicks som er den største Kabuki kosten de har. Og den er utrolig god, og så supermyk, ingen andre koster jeg har er i nærheten av den mykheten. Vet ikke om de selger den lenger, da jeg har sett at de har hatt mange andre versjoner i det siste, men har som sagt kjøpt fra Kicks sitt eget kost-merke Anonymous poster hash: 298bd...4f9 Ja har hørt om denne kosten, men når jeg har vært innom både Kicks sin butikk og nettbutikk så har jeg ikke funnet noe, bare en vanlig kabuki. Med diger mener jeg det største man får, altså at busten fyller hele håndflaten om man holder kabukien nedi håndflata
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Tarte skal ha en som heter airbrush et eller annet. Anonymous poster hash: df598...a58
pluttipott Skrevet 25. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2014 (endret) Tarte skal ha en som heter airbrush et eller annet. Anonymous poster hash: df598...a58 Er den diger (håndflatestørrelse)? Endret 25. september 2014 av pluttipott
Karenina Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Er den diger (håndflatestørrelse)? Jeg har en fra Sephora, som er så stor som du ønsker.
pluttipott Skrevet 26. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2014 Jeg har en fra Sephora, som er så stor som du ønsker. Er den slik at når du holder den ned i håndflaten, så dekker den hele? Kan du sende link til den?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 https://www.google.no/search?q=tarte+airbuki+bamboo+powder+foundation+brush&espv=2&biw=1517&bih=714&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MlwlVJemHqe3ygOT4YKoCA&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=0.9 Anonymous poster hash: df598...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå