Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sytepaver! :fy: Det er da ikke ille. Det er i det minste varmt! :rosaengel:

Ja men jeg vil ha sol og sitte ute på ettermiddagen å lese med et glass vin og sånt... og selv om det er varmt .. hjelper det liksom ikke når det regner eller blåser da... :evil:

Gjest Fighter
Skrevet

du kan lese og drikke vin inne...:løpervanvittigkjempefort:

Skrevet

Ser du på din avatar .. (og hvis du husker min gamle)... kan jo godt ta frem bena mine igjen... .. så er det vel ikke tvil om at jeg får tak i deg...

:ler2:

Klart jeg kan drikke vin inne ... (vin kan drikkes mange steder) .. men det er sommer .. og da SKAL jeg sitte ute .. så det så...

Gjest Lompa
Skrevet

NEI! Det holder ikke. Jeg vil ligge ute og sole meg,bade og spise is som smelter før jeg rekker å si sommer. 8) Jeg vil bli brun til bryllupet mitt, og se sommerlig og lekker ut på bryllupsnatta! :bryllup:

Jeg vil være nødt til å kjøpe meg nye solbriller, jeg vil gå i sommerklærne mine, jeg vil ha ORDETLIG sommer! Og jeg vil ha det NÅ!

Fanken ta alle disse katteskinna som reker rundt, det er jo nesten bare bråk med dem jo!!! :sinna:

Gjest Fighter
Skrevet

Men hvis du kommer til Bodø, kan du sitte ute og drikke vin. :sjarmor: Vi har ikke sol, men det er ok temperatur og lett overskyet. :sjenert:

Skrevet
Fanken ta alle disse katteskinna som reker rundt' date=' det er jo nesten bare bråk med dem jo!!! :sinna:[/quote']

:ler:

Skrevet
Men hvis du kommer til Bodø' date=' kan du sitte ute og drikke vin. :sjarmor: Vi har ikke sol, men det er ok temperatur og lett overskyet. :sjenert:[/quote']

Inviterer du...?? :sjarmor:

Desverre er det litt i lengste laget å reise til Bodø nå som jeg egentlig jobber litt... - så da så :(

Gjest Fighter
Skrevet

Bare kom. :sjarmor: Da får du møte Madley og Ingeborg også.:lokke:

Nå har jeg invitert, at du har lang reisevei er ikke mitt problem. 8)

Gjest GreenSky
Skrevet

Nå har jeg invitert, at du har lang reisevei er ikke mitt problem. 8)

Hva, betaler du ikke billetten!? :sjokk:

Skrevet

Hva, betaler du ikke billetten!? :sjokk:

Det er jo det minste hun bør gjøre.. helt enig..

Gjest Fighter
Skrevet

Betaler biletten hvis dere får mannen min i humør.

Skrevet

:trøste: :kose: mannen til pysen.... :sjarmor:

Gjest Fighter
Skrevet

Takk, det hjalp meg i hvert fall. Kan spandere billett på deg,Bille. Men du får ta med deg godt humør, ellers får du ikke komme.

Skrevet

Godt humør har jeg masse av - og enda bedre blir det med litt vin... og så satser jeg på at jeg får se midnattsolen - for sist gang jeg var i Bodø var det regn og overskyet - selv om det var midt på natten ...

Da kommer jeg en av dagene da :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
Kan spandere billett på deg' date='Bille. [/quote']

Hrmmmmmpf! :-x

Gjest Fighter
Skrevet

Bare kom, men som sagt så er det overskyet her og jeg kan derfor ikke garantere midnattsol. :velkommen:

Gjest Lompa
Skrevet

Ser dere? Katteskinna bryr seg null. Bråk? Byr du på bråk? Ok..........

BRÅK!BRÅK!BRÅK!!!!

Grrrrr.....Vin skal drikkes UTE, grille vil vi gjøre UTE, bade og sole oss vil vi gjøre UTE!I stekende sol!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...