AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hva gjør man. hvordan omtolker man beskjeden til et bedre språk så det ikke gjør så vondt. hvis man får høre det hver dag. for eksempel. Are we human or are we dancers? my sign is vital my hand is clear? Anonymous poster hash: fd596...61b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Si feks at en bølle kommer opp til deg og sier du er for feit og stygg og dum for å være på skolen. ….just sayin, hva gjør man. hva ville dere gjort? hva ville dere sagt tilbake? er det lov å bruke forkledninger og når slår man så hardt at alle besvimer? Anonymous poster hash: fd596...61b
Euphemia Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Du kan jo si åja, så fint da!, og så gå videre. Ikke la drittfolk ødelegge for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 jsut sayin. si at de sier du er lat og udugelig også. hva svarer man tilbake. såvidt jeg vet finnes det to strategier. jobbe hardt for å motbevise poengene til dommerene, eller jobbe svart undercover med linsebruk. jeg her møtt endel rektorer og de vet honniene mine på forhånd( ponyene). når er nok nok liksom. Anonymous poster hash: fd596...61b
umwar Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Ikke svar. Det er ofte en reaksjon slike mennesker ønsker, og hvis de ikke får dette er jo all moroa borte. Slå gjør en aldri. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 jo fordi de slår når de er frusterte og underlige. de dreper blomster også. også tror de de kan erstatte de. Anonymous poster hash: fd596...61b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 når selvmordet kom på døra mi første gangen så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, jeg måtte filme selvom jeg har glassfiberøyne. altså først kom de utenfra vinduet for å se på og undersøke så kom de videre inn og tok over. det er jo ikke bra da. vet ikke om noen av dere har opplevd RAZZIA fem om morningsen. men er det egentlig en måte å hilse på? fra en fremmed planet? jeg forstår det ikke. hvorfor sier bølls godspeak. Anonymous poster hash: fd596...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå