lykkelige.meg Skrevet 25. september 2014 #1 Del Skrevet 25. september 2014 Hvor ofte evt hvor mange ganger i døgnet ammer/ammet du da barnet var 5 mnd? Fikk barnet noe i tillegg til ammingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Del Skrevet 25. september 2014 Hver tredje time, døgnet rundt. Får kun smaksprøver med fast føde. Anonymous poster hash: 3bc0d...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelige.meg Skrevet 25. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2014 Hver tredje time, døgnet rundt. Får kun smaksprøver med fast føde.Anonymous poster hash: 3bc0d...8f6 Altså ca 8 ganger i døgnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Del Skrevet 25. september 2014 Altså ca 8 ganger i døgnet? Blir vel noe sånt ja. Anonymous poster hash: 3bc0d...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Del Skrevet 25. september 2014 Ammet VELDIG mye. Han fikk ikke noe annet en morsmelk. Tror jeg ammet ca annenhver time hele døgnet, ofte i en time i strekk. Hehe :D Anonymous poster hash: 8993e...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelige.meg Skrevet 25. september 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2014 Ammer selv ca 14 ganger i døgnet. 4 av disse gangene i løpet av nattens 11 timer. Er helt ødelagt om dagen, og begynner å lure på om det kan være noen sammenheng mellom hyppig amming og dårlig form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelige.meg Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 25. september 2014 Igang med 4.amming siden kl 13.00 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. september 2014 #8 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg ammer også ca 14 ganger i døgnet. Babyen er snart sju mnd, men jeg har gjort det nesten hele tiden siden fødsel. Han får ett måltid med fast føde. Heldigvis klarer jeg nå å skyve de fleste ammingene til dagtid, i motsetning til rundt fem mnd alder... Får babyen din fast føde, da? Hvis han/hun ammes merkbart mer nå, er det kanskje et tegn på å begynne med mat? Gutten min har vært sulten lenge og er det fortsatt, men har hatt mye trøbbel med magen etter oppstart med fast føde, så vi har tatt det rolig med innføring. Ellers ville jeg ha kjørt på med mer mat tidligere enn jeg har gjort nå. Men jeg vil tro det krever sitt å amme mye. Og sikkert enda mer å amme annen hver time om natta, slik du sikkert gjør. Jeg merker at jeg føler meg ekstremt mye bedre dagen etter om jeg får sove tre timer sammenhengende rett etter at jeg har lagt meg, selv om resten av natta er mer avbrutt enn om jeg blir vekket etter 1-2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 25. september 2014 #9 Del Skrevet 25. september 2014 Ammet 8 ganger i døgnet + ga 2 små måltider med fast føde (henholdsvis et måltid grøt og et måltid grønnsaksmos). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #10 Del Skrevet 26. september 2014 Ca hver 2-3 time på dagtid og en gang om nattenAnonymous poster hash: 5bc32...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå