AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hadde ett fwb forhold med en fyr over litt under ett halvt år.. Han fucka så mye med hjernen min, slik at jeg utviklet følelser for han.. Vet ikke om dette var meninga fra hans side, men det virker slik pga alle ting som ble sagt og hvordan han har oppført seg mot meg.. Så han var virkelig ute etter å "ta rotta på meg".. Han har knekt selvtilliten min helt, og jeg må nå bruke tia på å bygge meg selv opp og bli enda bedre. Jeg må jobbe hardt og det eneste som driver meg, er tanken på at han skal en dag se, hva han tok så altfor gitt. Han er ikke akuratt Brad Pitt selv.. Hvor stor er sjangsen for at han EN eller annen dag vil bli nysgjerrig på meg, og se innom min FB ( feks) eller annen sosial media? Eller er det slik at menn glemmer og gidder ikke å sjekke opp en tidligere "flørt"? Anonymous poster hash: df607...578
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Antall dager i året 365, delt på x~2 = 2%. Det er 2% sjangse for at han sjekker FB'siden din. Anonymous poster hash: a18b2...7c3 1
minister-mio Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Ingen kan vite sannsynligheten for at din fwb skal sjekke Facebook eller andre sosiale medier utifra den informasjonen
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Ingen kan vite sannsynligheten for at din fwb skal sjekke Facebook eller andre sosiale medier utifra den informasjonen Hva mer av informasjon trengs? altså vet alle er forskjellige.. Men lurer på om dette er vanlig for menn, da jeg vet vi jenter er fæle på å stalke en x feks.. Han fulgte alltid med på hva jeg drev med, overalt når vi "holdt på". For han kommenterte mye på hva jeg hadde trykket liker på, mine bilder osv... Anonymous poster hash: df607...578
Gjest Jon blund Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Hva er poenget med alt å få han til å innse hva han har gått glipp av?. Gå videre herregud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå