Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mennesker som lever i dag vi sliter voldsomt med å se andre mennesker nakne. Vi blir rett og slett såret, - så krenkende er det.

- Årsaken er at vi opplever et kroppspress. Kroppspesset kan best oversettes med at vi skulle også ønske vi selv så sånn ut. Og siden vi ikke selv ser sånn ut så kan det skade oss dersom andre ser sånn ut.

Den eneste løsningen for å kurere kroppspress er selvsagt å forby andre og vise bilder av seg selv. Da har vi fjernet hele problemstillingen med kroppspress og kurert alle mennesker fra kroppspresslidelsen.

Er ikke vi som lider av kroppspress lure kanskje? hehe, vi har skjønt at dersom vi forbyr andre å vise seg frem så blir vi selv kurert fra vår lidelse som er å forakte mennesker som viser seg nakne!

Vi tåler ikke folk som viser seg nakne. Vi får lyst til å skremme dem. Vi forteller dem alt mulig psykotiske tanker vi har om hva som kan skje med bildene så maner vi folk til å bli litt redde for nakenbilder. De kan spres over alle hauger kan vi lyve til dem. Alle bryr seg kan vi lyve enda mer. Når vi først lider av kroppspressfokuset som gjør oss syke så kan vi argumentere med hva som helst. Bare det å se mennesker som er selvsikre er skadelig for oss.

Også er vi så rasjonelle. Vi kan si til oss selv. Reklamen lyver, og bransjen forfalsker bilder som gjør folk penere enn det de i virkeligheten er. Vi blir syke.

og videre, - og sånn var det ikke i gamle dager, - da manipulerte man aldri. Selv ikke dengang man malte hverandres portretter på bilder.

Selvbedrag og intoleranse er fine begreper vi bør lære ungdom. Nakenhet er fyfy og vi bør skremme mennesker som legger ut nakenbilder av seg selv.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte at vi som sliter med disse lidelsene. Flinkhetssyndromet og trangen til å alltid være best, og derfor bestandig føler vi oss dårlige fordi vi alltid skal være flinkere enn alle andre.

Det sier jo seg selv at vi blir syke av dette her. Og at da friske personer skal vise et sunt alternativ til betalt-motebransje finner jeg aldeles forkastelig. Da blir jeg jo bare enda sykere. Det er jo menneskers tilfredsstillenhet jeg blir dårlig av, og det å se mennesker være fornøyd finner jeg meg bare ikke i! Så slemt det er at mennesker som finner seg selv fornøyd tar sjansen på å håne oss som bestandig velger å være misfornøyde!

I alle dager folkens. Dette sier jo nesten seg selv. Ved å lide av kroppspressfokuset så slipper jeg å ta ansvar for meg selv. Da kan jeg si at siden jeg også lider av det å være best-syndromet, og det å være-bedre-enn-alle-andre-syndromet så selvsagt må jeg jo slite av kroppspresset da.

Hvorfor er det så viktig for meg å være penest, flottest, snillest, flinkest, deiligst og mest attraktiv hele tiden? Årsaken er selvsagt at jeg ikke klarer å begrense meg selv selvfølgelig. Og når en ikke klarer å begrense seg selv, ja da er jo alle andres feil med en gang, er det ikke?

Så forslag for at vi ulykkelige kroppspressfokuserte mennesker skal bli litt lykkelige. Først må vi fjerne alt som kan gjøre oss ulykkelig, og det er å forby alt som viser av selvsikkerhet og alt som kan vitne om andre menneskes lykke. Se han blir kåt av dette, fort, få det bort! Æsj. Se hun smiler på bildet, mobb med en gang, vi gjør godt i kan, sett igang!

Deretter må vi passe på at ingen andre enn oss selv kan finne på å ha en hyggelig stund her på kvinneguiden uten at vi har godkjent hyggen her. Vi sladrer til moderatorene hver gang noen prøver å ha det gøy.

Og da gjør moderatorene det de liker aller aller best. Nemlig og slette og være så hyggelig de kan når de fjerner innlegg.

• Liker 2
Skrevet

:blomst:

Anonymous poster hash: 17298...cc2
Skrevet

gi meg sinnsro til å takle dagens pupper. er jo ikke til å unngå, hvorfor må dere dytte dem opp i ansiktet mitt sånn? og hva med jentene? de må jo reddes, omvendes fra denne fryktelige livsstilen. det er alltid det samme, jentene blir mobbet, og har en far som er fraværende / for intim. fører til puppebilder.

når det er sagt bryr jeg meg tross alt så mye om kg (mitt andre hjem) at jeg ønsker virkelig ikke slike ting her inne. tenk om kg's rykte blir besudlet? tenk om det plutselig blir teit å henge på kg? hvem er med meg? ye, we can!

Anonymous poster hash: 9de62...dad
  • Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare vise frem tissen din og bli ferdig med det? Det er da ingen som nekter deg å vise den nakne sannhet om Waco og hans (under)liv.

Anonymous poster hash: aea3e...31d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at dette jo er ment som et slags sleivspark til oss som var uenige med deg om puppebildene på KåGe, men dette ble likevel litt for avansert for folk flest, waco.

Men det skal du virkelig ha, det er aldri kjedelig å lese innleggene dine!

• Liker 1
Skrevet

Fordelen med å være perfeksjonist er at man alltid vet bedre enn alle andre.

Det er jo også lidelsen. Men hva så? Så lenge plagen ligger i å måtte sjefe. Å måtte bestemme hva andre mennesker skal gjøre. Og ikke gjøre. Ja da behøver samfunnet sånne som oss. Sånne slitsomme mennesker som aldri vil være tolerante, som bestandig vil bruke vår egen frykt til å redegjøre og bestemme hva alle andre skal få lov til.

Så det er flott å være best og bedre enn andre, for da kan vi bestemme at siden jeg ikke vil at andre skal få se bilde av andre og siden jeg selv forakter den slags frihet må jeg gjøre alt jeg kan for å ødelegge for andre som liker å se bilde av andre.

Hvordan skade og hvordan nyte er spørsmålet? Først må vi finne noen som virker glade og fornøyde. Noen som føler seg litt tøffe. Deretter må vi forsøke å fortelle dem at de ødelegger for mange flere enn dem selv (altså oss). Siden håper vi at de blir litt triste, ihvertfall mindre glade, da er målet nådd. Helt nådd var ikke målet før bildene ble fjernet. Da skyver vi masse unger foran oss (unger som driter i dette her) og roper høyt at de ungene må beskyttes fra voksne menneskers frihet og trang til å tørre å være stolt av seg selv.

Helt motbydelig at folk kan finne på å vise at de er lykkelige på bilder?

Er ikke det å være lykkelig foran masse ulykkelige mennesker forakt på høyt nivå? Finner man større bevis for å ønske å skade med vilje? Behøver vi å debattere videre lissom? Hæ? Bevisene er rett fremfor oss. Vi ser med egne øyne at menneskene er attraktive! For et hån! Så slemt!

Hadde det vært handicap mennesker. Mennesker uten lemmer. Stygge mennesker. Feite kvinner. Fæle folk.

Ja da hadde vi vært trøstende. Ja til mangfold! Se så fin du er. Så flott at du står fram. At du tør. Du skal ha kudos. For et forbilde du er. Tenk om flere kunne gjøre sånn. Du er vakker du.

Skrevet

Hadde det vært handicap mennesker. Mennesker uten lemmer. Stygge mennesker. Feite kvinner. Fæle folk.

Mennesker, mennesker, mennesker, men kun feite kvinner. Er du diskriminerende mot feite kvinner, eller?

Skrevet

Mennesker, mennesker, mennesker, men kun feite kvinner. Er du diskriminerende mot feite kvinner, eller?

Den alminnelige forakt mot feite kvinner er litt større enn for feite menn. Feite menn som han jørgen for eksempel blir bare sett på som sjuk. Mens tjukke damer oftere må ta ansvar for egen spising også videre.

Men du har rett jeg burde tatt med feite menn eller bare skrevet menn.

Menn gjelder jo for begge kjønn, ikke glem at menn er forkortelse for menneske.

Skrevet

Den alminnelige forakt mot feite kvinner er litt større enn for feite menn. Feite menn som han jørgen for eksempel blir bare sett på som sjuk. Mens tjukke damer oftere må ta ansvar for egen spising også videre.

Men du har rett jeg burde tatt med feite menn eller bare skrevet menn.

Menn gjelder jo for begge kjønn, ikke glem at menn er forkortelse for menneske.

JA, der ser du. Ordet menn er diskriminerende i seg selv. Som at bare menn for være mennesker mens kvinner er mindreverdige.

Bort med menn!

Skrevet

JA, der ser du. Ordet menn er diskriminerende i seg selv. Som at bare menn for være mennesker mens kvinner er mindreverdige.

Bort med menn!

Ingen har sagt at kvinner er mindreverdige. Kun dere selv. I mine øyne er dere likeverdige.

På engelsk så betyr menneske man. Der sier man man om en mann og woman om en kvinne. Male betyr mann og female betyr kvinne. Direkte oversatt så kan vi heller kalle kvinner som i england, - hunnmenn heller hunn-mennesker.

Dere er jo hunner.

Skrevet

Hunmenn, som en avkastning av menn. Fysj.

Skrevet

Hunmenn, som en avkastning av menn. Fysj.

Nei hunmen som en avkasting av menneske!

Skrevet

Nei hunmen som en avkasting av menneske!

Nei, av menn. Ellers kan menn like gjerne kalles menn av kvinner.

Skrevet

Nei, av menn. Ellers kan menn like gjerne kalles menn av kvinner.

Jeg har begynt å bruke begrepet menneske, for det føler jeg er mer dekkende enn å bare skrive menn. Dere kvinner har vanskeligheter mange ganger til å tro at dere er av oss. Men det gjør ingenting. Det er ikke jeg som lagde det engelske språk så det er jeg som fant opp hvorfor menn skulle være menneske.

Årsaken kan jeg tenke meg at i gamle dager så brukte man bare begrepet mennesket, og spesifiserte dersom det var en kvinne man pratet om. Ellerman brukte begrepet kvinne så mye kanskje, hun var enten kone, enke, mor eller datter.

Så lurer dere vel på hvorfor det var sånn da?

Vel i gamle dager var myndighetsalderen satt til 21 år i norge, det betydde at det fantes drøssevis av umyndige kvinner som samtidig som samtidig var mødre. Så hvem styrte over barna da? Vel enten faren hennes eller mannen hennes. Det å være ektemann i norge på femti-tallet var et stort ansvar, kona var gjerne ung og umyndig. Menmen nå avsporer jeg min egen tråd. så tøysete av meg.

Skrevet

For meg personlig føles det helt dumt at forumet skal sensurere helt lovlige, naturlige bilder av f.eks en naken overkropp. Jeg mener det er synd at nakenhet skal ses ned på når det er et av det fineste aspekter ved naturen. Jeg personlig synes det er spennende og ja, egentlig ganske vakkert å se andres kropper. Ikke bare gir det meg et sammenligningsgrunnlag, men det kan også være en kilde til inspirasjon og ikke minst beundrelse.

Anonymous poster hash: 7247e...cc7
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Hvordan er det mulig, det er jo så obvious. Jeg har hele tiden tenkt på puritanisme som et forsvar for å få beholde det forbudte som en seksuell fetisj. Jeg var ikke klar over at det kunne være selvfølelses-proteksjonisme.

Jeg har respekt for hvordan du klarer å balansere på kanten av alt, Waco. Du har jo også klart å holde deg inne her uten å bannlyses i mange år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...