AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Del Skrevet 25. september 2014 Er det noen som kan anbefale billig og bra kjøkken? Skal kjøpe kjøkken til en utleiebolig og vil ikke bruke for masse penger på det, men vil samtidig ha et bra og funksjonelt kjøkken. Rommet er ganske stort, så vi snakker ikke om typ hybelkjøkken. Anonymous poster hash: eb3bb...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Del Skrevet 25. september 2014 Legg gjerne igjen en link om du har -ts- Anonymous poster hash: eb3bb...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 25. september 2014 #3 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde valgt Ikea-kjøkken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Del Skrevet 25. september 2014 Elkjøp Anonymous poster hash: 84ca2...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde valgt Ikea-kjøkken. Har sett på Ikeas kjøkken på nett. Må ta en tur innom et varehus og se de i levende live. Ser at de har mange fine kjøkken, også er jo Ikea kjent for smarte løsninger Elkjøp Anonymous poster hash: 84ca2...d3e Oj, har de kjøkken? Da må jeg sjekke ut det Anonymous poster hash: eb3bb...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 26. september 2014 #6 Del Skrevet 26. september 2014 IKEA! (De er også lette å montere, dersom du skal gjøre det selv) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Del Skrevet 26. september 2014 Det er vel lite som slår Ikea på smarte løsninger og pris! Superfornøyd med alle våre kjøkken fra Ikea med tanke på kvalitet også. Anonymous poster hash: fc438...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå