Gå til innhold

Anbefal meg hotell i Bergen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart reise en tur til Bergen. Lurer derfor på hvilke hoteller som er å anbefale, å tar gjerne imot tips :)

Reiser med bil, så det er en fordel med parkeringsmuligheter.

Anonymous poster hash: 2e2cf...57d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hva du er ute etter med tanke på pris, beliggenhet og så videre.

Hvis du er ute etter kvalitet, kan du forsøke Clarion Collection Hotel Havnekontoret, Radisson Blu Royal Hotel Bryggen eller Scandic Ørnen.

Skrevet

Det kommer litt an på hva du er ute etter med tanke på pris, beliggenhet og så videre.

Hvis du er ute etter kvalitet, kan du forsøke Clarion Collection Hotel Havnekontoret, Radisson Blu Royal Hotel Bryggen eller Scandic Ørnen.

Takk, skal titte på de du nevnte.

Er ute etter kvalitet. Hvis vi først skal ligge på hotell, liker jeg at det er rent og pent, behagelige senger, god mat osv.

En viss standard, men det trenger ikke å være av de aller dyreste, men heller ikke de billigste.

Anonymous poster hash: 2e2cf...57d

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det eneste hotellet jeg har bodd på i bergen er Edward Grieg. Det ligger litt utenfir byen, men er helt fantatsisk!

Skrevet

Suitellet Edvard Grieg er under utbygging. Håper de blir bedre enn de har vært de senere åra. Dårlig mat og renhold og forholdsvis slitt. Sånt er greit hvis prisen er lav, det var den ikke der. Romma er store da.

De fleste sentrumshotella av kjente kjeder går greit. Tenk litt på hva du vil se i forhold til hvor du vil bo.

Anonymous poster hash: 8e2bc...275

Skrevet

http://www.klosterhagenhotell.no

Der er det en parkeringsplass like utenfor, sentralt beliggende og ikke minst gjør du en god gjerning ved å bo der.

Anonymous poster hash: a63a1...83d
Skrevet (endret)

Jeg syns Clarion Hotel Havnekontoret er utrolig fint og hyggelige folk som jobber der. Vet om flere som liker seg der. :)

Edit: Har ikke vært der selv, men nye Scandic Ørnen ser lekkert ut også!

Endret av masekopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...