AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Del Skrevet 25. september 2014 Kan lærere nekte noen å gå på do i timen? Sier vi skal gå i pausene. en skoletime varer 80 min.Anonymous poster hash: 875fd...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 25. september 2014 #2 Del Skrevet 25. september 2014 Du klarer å knipe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Del Skrevet 25. september 2014 Så klart kan han ikke nekte dere å gå på do i timen. Han kan nekte dere å gå flere sammen på do. Men må man, så må man Anonymous poster hash: f9f25...31c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 25. september 2014 #4 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde ikke klart å holde meg så lenge burde vært en kort pause per 45 min synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. september 2014 #5 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg gikk alltid på do i skoletimen, for ellers klarte jeg det ikke. Har issues med dogåing med folk tilstede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde ikke klart å holde meg så lenge burde vært en kort pause per 45 min synes jeg Hvis du må på do hvert 45. minutt bør du oppsøke lege. Anonymous poster hash: 1e373...6b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Del Skrevet 25. september 2014 80 minutt? :s Er det ikke 45 min som er vanlig? Anonymous poster hash: f2055...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #8 Del Skrevet 25. september 2014 Kan lærere nekte noen å gå på do i timen? Sier vi skal gå i pausene. en skoletime varer 80 min.Anonymous poster hash: 875fd...692 Selvsagt ikke. Neste gang anbefaler jeg dette: slutt med å be om lov til å gå på do. Du er en elev, ikke en slave, så ikke oppfør deg som en. Informer om at du skal bruke toalettet. Ber lærer deg vente noen minutt (feks til forrige elev er tilbake) så etterfølger du det. Ber h*n deg vente til neste friminutt så informerer du om at det verken er aktuelt eller lovlig. Og så går du på toalettet. Gir lærer deg problemer leverer du skriftlig klage til skoleledelsen. Anonymous poster hash: 38432...d4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 25. september 2014 #9 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis du må på do hvert 45. minutt bør du oppsøke lege. Anonymous poster hash: 1e373...6b9 Det har jeg gjort du, men det er ikke sikkert mye kan gjøres så da blir det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 25. september 2014 #10 Del Skrevet 25. september 2014 De kan ikke nekte noen å gå på do, men dersom man går på do midt i timen hver dag bør man prøve å gå før timen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #11 Del Skrevet 25. september 2014 Kan få anmerkning av å gå do i timen Er ikke noe stort problem for meg. Men hadde en periode jeg hadde vondt i magen med diare osv og da er det litt vanskelig å vente 80min og da gikk jeg i før timenAnonymous poster hash: 875fd...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgjestgjest1 Skrevet 25. september 2014 #12 Del Skrevet 25. september 2014 Må man på do, så må man på do! Sånn er det:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #13 Del Skrevet 25. september 2014 Kan man klage hvis man får anmerkning for det?Anonymous poster hash: 875fd...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #14 Del Skrevet 25. september 2014 Læreren kan ikke nekte deg det, men det er jo også god skikk å prøve å la være hvis mulig. Må du så må du. Samtidig er det jo mulig å forstå at det er frustrerende for læreren at mange elever går på do i hver time bare for å slippe unna litt time, noe både du og jeg vet at skjer. Du gjør det neppe, men det er derfor h*n reagerer på denne måten. Anonymous poster hash: eb99b...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #15 Del Skrevet 25. september 2014 Hos oss ber folk om å gå på do så de kan gå ut og ta seg en røyk eller kjøpe noe i kantina, o.l. Så skjønner godt hvorfor noen lærere sier nei. Anonymous poster hash: 635de...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 25. september 2014 #16 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde ikke klaget på do nekt,men heller på altfor lange timer hvis det skulle komme opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #17 Del Skrevet 25. september 2014 Da jeg var ung var det jo da vi måtte røyke Lærerne brydde seg ikke noe særlig. De røyka jo inne på lærerværelset selv de fleste av dem. Vi tok en kjapp røyk på do og tenkte ikke på at vi oset røyk når vi kom tilbake Anonymous poster hash: 0afcd...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #18 Del Skrevet 25. september 2014 Vi fikk gå om vi måtte, men læreren låste døren til klasserommet og vi fikk ikke komme inn igjen før nest time. Det var to toalett for alle jentene på skolen, og alle hadde pause samtidig så det var ikke sjeldent man ikke fikk gå på do i pausen og måtte knipe seg gjennom halve skoledagen. Anonymous poster hash: 691d3...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #19 Del Skrevet 25. september 2014 LoLAnonymous poster hash: 875fd...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 25. september 2014 #20 Del Skrevet 25. september 2014 Må man så må man. Hadde jeg fått anmerkning for det hadde jeg driti i det, bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå