AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Hei! Jeg er ei jente som spiser forholdsvis sunt og er glad i ordentlig mat. Er ikke kresen noe som gjør at inspirasjonen alltid er der. :-) En vanlig dag kan se slik ut: Frokost: Knekkebrød med smørepålegg, eller egg, fiskepålegg, havregrøt, cottage cheese, pannekaker med banan, egg og bacon. Mellomåltid: Barer, snack a Jacks, Skyr yoghurt. Lunch: Salat, baguett, suppe, gjerne noe varmt. Middag: Alt fra fisk til kjøtt. Prøver å ha salat/grønnsaker til. Kvelds: Cottage cheese med bær, speltlomper, Oppkuttede grønnsaker med dip. Jeg trener ikke aktivt, men liker å gå turer. Vurderer å begynne med yoga etter jul. Får jeg i meg nok proteiner, eller trenger man ikke tenke så mye på dette når man ikke bygger muskler? Er glad i å kose meg så unner meg det jeg har lyst på, men gjennom en studiehverdag ser jeg verdien av å bli ordentlig mett og ha noe å gå på. Liker ikke "lettprodukter" som lettrømme osv. Drikker mye vann, med en kaffekopp i ny og ne. Kan og variere litt med iste og vann med smak. Anonymous poster hash: 3059f...43d
Pringle Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Det ser ut som du får i deg nok protein, men du kan jo legge inn det du spiser i feks MFP noen dager og se? Det er mange forskjellige anbefalinger, men den vanligste er at et vanlig menneske som bedriver normal fysisk aktivitet bør få i seg 0,8-1 g gram protein pr kilo kroppsvekt. De fleste som ikke "lever på kneippbrød med lettsyltetøy" når dette målet med god margin hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå