Gå til innhold

Er jeg for kresen? Burde jeg senke utseende-kravet?

Dating og krav om utseende..  

34 stemmer

1. 1. Har du datet noen som du synes er mindre pen?

• Ja
      15
    • Nei
      19
  2. 2. Har du datet noen som du synes er veldig pen?

• Ja
      25
    • Nei
      9
  3. 3. Føler du deg som en idiot som setter krav til utseende?

• Ja
      9
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en del menn fra nettet. Jeg har datet både pene og mindre pene menn. Men det som skjer er at er de pene så behandler de meg som et sexleketøy, men er de mindre pene så virker de mer seriøse ut. Men når jeg prøver å få det til med en mindre pen mann så blir jeg bare kvalm. Det funker ikke å kysse han. Mens når jeg prøver med en pen mann så har jeg det bra, men dårlig på den måten at jeg blir behandlet som et leketøy.

Noen som har samme frustrasjon? Burde jeg senke utseende kravet, og gå for en av de som ikke er noe pen, selv om jeg blir kvalm av å kysse han?

Anonymous poster hash: cc971...881
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du selv, egentlig? Tror du at dersom du blir kvalm av å kysse en fyr så er det grunnlaget for et rikt og godt samliv?

• Liker 1
Skrevet

Hva tror du selv, egentlig? Tror du at dersom du blir kvalm av å kysse en fyr så er det grunnlaget for et rikt og godt samliv?

Trådstarter: Nei, men det er andre kvaliteter en skal leve med også.

Foreks så kan man finne en som er helt fantastisk å dele livet med, utenom det tiltrekningsmessige. Det er det som er så vanskelig. Er ikke alltid man finner begge deler. Men jeg håper fortsatt.

Skrevet

Trådstarter: i tillegg bør man være litt realistisk i forhold til sitt eget utseende, og hva en har sjans på. Hvis ikke så vil man faktisk aldri finne en å dele livet med. Og livet er mer enn sex.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du tvinger deg selv til å date menn du blir kvalm av.

Er det ikke viktigere at du går ut med menn du har kjemi med og som du er tiltrukket av, eller i det minste forventer at du kan bli tiltrukket av?

Jeg tror de fleste forstår at du ikke trenger å kysse en mann du bare har møtt på nettet og aldri tidligere i virkeligheten.

Jeg synes kanskje det er litt unaturlig å vekte utseende så tungt som du gjør i avstemningen, for jeg har selv opplevd mange ganger at jeg har vært tiltrukket av jenter som ikke var spesielt pene utseendemessig, men som jeg like fullt opplevde som attraktive.

Skrevet

Hva med å fokusere på personlighet og verdier?

Min erfaring er at pene mennesker med en bedriten personlighet bare blir stygge etter hvert som du blir kjent med de. Mennesker med bra personlighet blir derimot bare penere og penere med tiden.

• Liker 6
Skrevet

Blir du kvalm av fysisk kontakt med en mann, så mistenker jeg at forholdet ikke kommer til å vare særlig lenge.

Skrevet

Når jeg skal gjøre noe virkelig ekkelt pleier jeg å brekke meg først slik jeg får det ut av systemet. Kanskje du kan gjøre det samme?

Anonymous poster hash: c012f...65a
Skrevet (endret)

Jeg har datet en del menn fra nettet. Jeg har datet både pene og mindre pene menn. Men det som skjer er at er de pene så behandler de meg som et sexleketøy, men er de mindre pene så virker de mer seriøse ut. Men når jeg prøver å få det til med en mindre pen mann så blir jeg bare kvalm. Det funker ikke å kysse han. Mens når jeg prøver med en pen mann så har jeg det bra, men dårlig på den måten at jeg blir behandlet som et leketøy.

Noen som har samme frustrasjon? Burde jeg senke utseende kravet, og gå for en av de som ikke er noe pen, selv om jeg blir kvalm av å kysse han?

ALLE kvinner vil ha en kjekk SLAYER til å ha GOD SEX med = Lover

MANGE kvinner vil ha en myk og snill mann til å stifte familie med = Provider

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 1
Skrevet

Haha. Regner ikke med du er noe fruktfat selv. Kjekkasene er trygge nok på å bruke deg som et leketøy.

..det sier jo alt. Hadde du vært ei å ta vare på, hadde de behandlet deg ordentlig. Beggers cant be choosers!

Anonymous poster hash: a155e...6b5

Skrevet

Haha. Regner ikke med du er noe fruktfat selv. Kjekkasene er trygge nok på å bruke deg som et leketøy.

..det sier jo alt. Hadde du vært ei å ta vare på, hadde de behandlet deg ordentlig. Beggers cant be choosers!

Anonymous poster hash: a155e...6b5

Trådstarter: Har ikke sagt at jeg er et fruktfat. Men har derimot sagt at jeg lurer på om jeg bør senke kravene . Jeg har datet mindre pene menn, og pene menn. Det som skjer er at jeg trekker meg tilslutt unna de mindre pene, for jeg føler meg ulykkelig når jeg ikke er tiltrukket. Mens de pene bruker meg for sex..... Men jeg bør vel prøve å finne en som ikke er så pen som jeg kan mulig like etterhvert uansett... Jeg vet ikke. Men men... tar livet med ro ;)

Skrevet

Trådstarter: Det er derfor jeg tenker på å senke kravene.. pga erfaringene, og for at jeg tror utifra erfaringene mine at jeg ikke er et fruktfat og at hvis jeg vil ha et seriøst forhold må jeg senke utseendekravene. Men har det bra med å treffe en jeg har tiltrekning for og ha sex med han også. Det føles nesten bedre ut enn det å senke kravene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...