Gå til innhold

Fotobok - trygt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til og lage en sånn fotobok man kan lage på foto Knudsen som man får tilsendt ferdig laget i posten. Dette har jeg gjort før. Men denne gangen vil jeg lage en naken bilde bok til kjæresten. Men er redd for at bildene kan komme i feil hender da ? Jeg legger jo da bildene ut på fotoknudsen sin side (min profil) og noen må jo fremkalle disse bildene . Er dette trygt ?

Anonymous poster hash: ae1d9...188

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er nok flere som vil se de bildene.

Gjest constance90
Skrevet

Hvorfor kjøper du bare ikke et album og går ned til fotobutikken og skriver ut bildene selv?

Da har du litt mer kontroll

Skrevet

Hvorfor kjøper du bare ikke et album og går ned til fotobutikken og skriver ut bildene selv?

Da har du litt mer kontroll

Men de er vel ganske profesjonelle der? Må da være fler som lager slike bøker ?

Trodde det var en maskin som lagde disse bøkene , eventuelt en som kontroll sjekker boka? Ikke at det er flere som ser på bildene og ler og sender boka rundt ? Er det ikke også ganske strenge regler på fotoknudsen , slik at ryktet deres blir ødelagt vis de legger bildene ut andre steder på nettet ?

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Som sagt så er det nok flere enn kjæresten din som kommer til å se de bildene.

Skrevet

Som sagt så er det nok flere enn kjæresten din som kommer til å se de bildene.

Jeg snakket nettopp med fotoknudsen og det er maskiner som gjør jobben der. Bare under pakking noen kan se boka og da ser de bare forsiden /baksiden og ikke inni boka. Så bare og ha et uskyldig bilde der så er det ingen andre enn kjæresten som vil se min nakene kropp :) siden deres var også helt trygg :)

Skrevet

Håper du slipper å opprette en tråd om noen år angående hvor fortvilte du er fordi ekskjæresten ikke vil levere tilbake fotoboka med nakenbilder av deg...

Skjønner ikke behovet for å spre nakenbilder av seg selv. Sjansen for brudd er vel absolutt tilstede og etter både egen erfaring og etter å ha lest utallige tråder her er vel faren for et stygt brudd også veldig tilstede. Man har aldri kontroll med hvor bildene havner.

Tenker at det må være exhibisjonister som ukritisk sender ut reklame for seg selv.

Skrevet

Jeg har lagd mange slike bøker, men ikke med nakenbilder. Det ville jeg vært skeptisk til. Jeg opplevde engsng å få en fotobok med bilder av fremmede mennesker i, så feil kan skje!

• Liker 1
Skrevet

Det er vel mindre sjanse for at noen ser bildene nå enn det var da man fremkalte bildene i butikken.

Anonymous poster hash: 19d8f...221

Skrevet

Jeg snakket nettopp med fotoknudsen og det er maskiner som gjør jobben der. Bare under pakking noen kan se boka og da ser de bare forsiden /baksiden og ikke inni boka. Så bare og ha et uskyldig bilde der så er det ingen andre enn kjæresten som vil se min nakene kropp :) siden deres var også helt trygg :)

Har litt problemer med å tro at de sender alt i trykken og shipper det direkte hjem til kjøper uten at de noen gang sjekker produktene de faktisk sender ut. Alle som jobber med maskiner vet at ting kan gå galt og må overvåkes og sjekkes med det jevne, spesielt når de er avhengig av gode skussmål fra kundene sine. Hva tror du hadde skjedd om boken din gikk i trykken, bare ble shippet i vei og endte opp hos en oldemor på Frosta fordi Fotoknudsen aldri sjekket systemene eller produktene sine og sendte i vei feil produkt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...