Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det spørmålet kanskje er stilt flere ganger før, men finner ikke særlig mye info om dette.

Husker jeg hadde en del el slim i mai og ble gravid men mistet i uke 7 rundt juni. Siden har jeg ikke sett noe særlig el slim:-/

Har eggløsning og veldig stabil syklus og sex di rette dagene under eggløsning, men tante rød kommer hver gang :(

Hørt mange sier etter sa blir man fort gravide igjen, men ingenting skjer her i gården:(

Noen som har tips eller lignende så setter jeg veldig pris på det:)

Anonymous poster hash: bf488...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv solvipect. Det er en reseptfri hostesaft du får på apoteket. Den skal visst være bra for å produsere slim. Jeg ble hvertfall tipset om denne og brukte den.

Skrevet

Ps også hørt at grapefrukt juice skal være bra :-)

Skrevet

Jeg har meget lite elslim, om noe, men ingen problemer med å bli gravid. Men ellers er det som det sies over her; slimløsende hostesagt. Får også kjøpt "slim", altså en væske som du har i skjeden før samleie. Ellers kan du ta det gode gamle eggehvite trikset. :nigo:

Skrevet

Når bør man begynne og drikke grape juice og ta den hoste safen? Etter mens eller før og frem til forvent mens?

Takk for tips :)

Ts

Skrevet

Jeg har meget lite elslim, om noe, men ingen problemer med å bli gravid. Men ellers er det som det sies over her; slimløsende hostesagt. Får også kjøpt "slim", altså en væske som du har i skjeden før samleie. Ellers kan du ta det gode gamle eggehvite trikset. :nigo:

Håper spiren sitter snart igjen:) leser stadig vekk om dette med el slim at sjansen blir dårligere når man ikke har nok. Men godt å høre at du ikke har hatt problem med det :) - ts

Skrevet

EL slim er ikke avgjørende for å bli gravid. Og alle tips knyttet til dette er i bunn og grunn bare kjærringråd uten særlig effekt.

Solviplect produserer ikke slim, men teorien sier at slimet blir tynnere slik at spermen svømmer lettere. Flere, inkludert produsenten, har forsket på dette uten at det viser effekt. Ellers hadde jo produsenten hatt tidenes markedsføringstriks.

Skrevet

Jeg har aldri hatt slim og vært gravid 4 ganger.

Anonymous poster hash: d7f73...668
Skrevet

Når bør man begynne og drikke grape juice og ta den hoste safen? Etter mens eller før og frem til forvent mens?

Takk for tips :)

Ts

Tok den fra slutten av mens til ei uke etter el jeg. Drakk grapefruktjuice også. Men det er jo ikke for å få mer elslim da, bare at det skal bli tynnere så sædcellene kommer seg frem lettere i det. Husk å drikk masse vann også!

Anonymous poster hash: 9dfbc...2d9

Skrevet

PreSeed? Jeg ble gravid på den syklusen jeg brukte dette, men det er nok sikkert tilfeldigheter ;)

Skrevet

Jeg brukte solvipect og da tok jeg det noen dager før el og halvveis inn i el.

Om det ikke virker så er det værste kun den hundrelappen det faktisk kostet. Ikke verre 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...