NonJuan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10361 Del Skrevet 6. august 2021 Hahahahahah JA! Det har jeg.. vondt var det også! 😂🤣 Har du noen gang spist så fort at du faktisk angret du ikke tok deg litt mer tid til å nyte hva du spiste? 😆 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #10362 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (2 timer siden): Hahahahahah JA! Det har jeg.. vondt var det også! 😂🤣 Har du noen gang spist så fort at du faktisk angret du ikke tok deg litt mer tid til å nyte hva du spiste? 😆 🤔 Ja, hver eneste lunsj 😂😂😂😂😂 har du noen gang krasjet med bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10363 Del Skrevet 6. august 2021 haha... faktisk ikke.(Bank i bordet) Men har kjørt så nærme at speilene knuste! Har du fått en bot som du følte var helt ufortjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #10364 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): haha... faktisk ikke.(Bank i bordet) Men har kjørt så nærme at speilene knuste! Har du fått en bot som du følte var helt ufortjent? ja! jeg ble kjempefornærmet! Har du noen gang fått blackout i fylla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10365 Del Skrevet 6. august 2021 Åhh sukk ja... (Nei det gjorde jeg ikke!! Slutt å tull) Hva handlet du sist på Polet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #10366 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Åhh sukk ja... (Nei det gjorde jeg ikke!! Slutt å tull) Hva handlet du sist på Polet? Jeg tror du fikk det! Hvitvin Hva skal du i helgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 6. august 2021 #10367 Del Skrevet 6. august 2021 Hm føler at det mangler en har du noen gang her.... Strange Doll skrev (47 minutter siden): Jeg tror du fikk det! Hvitvin Hva skal du i helgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10368 Del Skrevet 6. august 2021 Rosendahl skrev (3 minutter siden): Hm føler at det mangler en har du noen gang her.... 🤣😆 Tror det skulle stå... "Har du noen ganger har tenkt ut eller planlagt hva du skulle denne helgen" ? Så jeg får svare, jeg har ingen planer denne helgen utenom spille litt musikk for noen venner i kveld Har du noen gang fått spiker i foten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #10369 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg er litt trøtt, okei 😅 ja. har du noen gang hoppet i fallskjerm ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10370 Del Skrevet 6. august 2021 Nope... Ikke noe fallskjerm! Hadde sikkert gjort det om muligheten var der Har du noen gang dyttet noen vekk for å snike i kø eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #10371 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (10 minutter siden): Nope... Ikke noe fallskjerm! Hadde sikkert gjort det om muligheten var der Har du noen gang dyttet noen vekk for å snike i kø eller lignende? Ja i fylla Har du noen gang havnet på glattcelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. august 2021 #10372 Del Skrevet 7. august 2021 Nei Har flippet krone eller mynt før du tok en viktig avgjørelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #10373 Del Skrevet 7. august 2021 Ja. men tar alltid motsatt av det den sier. Liker du å handle matvarer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #10374 Del Skrevet 7. august 2021 Ja, men bare når den sosiale angsten ikke er for sterk. Hva er det kuleste du eier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #10375 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (16 minutter siden): Ja, men bare når den sosiale angsten ikke er for sterk. Hva er det kuleste du eier? Hmmmmm jeg eier ikke så mye kult tror jeg 😂 et originalt maleri tenker jeg Ukeshandler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #10376 Del Skrevet 7. august 2021 Takk ❤️ Jeg ukeshandler ikke, men prøver å begrense det til to dager i uka. Følger du alltid handlelisten når du handler? (hvis du har en) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #10377 Del Skrevet 7. august 2021 Nei. Jeg prøver, men er alltid så mye godt jeg vil ha😂 gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #10378 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Nei, jeg er ekstremt dårlig til å følge planen. Har du noen gang gjort noe impulsivt? Endret 7. august 2021 av Elder Millennial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #10379 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (11 minutter siden): Nei, jeg er ekstremt dårlig til å følge planen. Har du noen gang gjort noe impulsivt? Ja, jeg er alt for impulsiv av meg generelt sett! Er du sjenert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #10380 Del Skrevet 7. august 2021 Jeg er sjenert til jeg føler meg trygg på vedkommede, etter det er jeg knapt flau for noe😅 Har du noen gang kalt noen med feil navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå