Jerry Lee Skrevet 12. august 2019 #8061 Del Skrevet 12. august 2019 15 minutter siden, Luna Llena skrev: Nei. HDNG Gjort det ? Jepp. Har det. Alene i mørke skauen, og alene en sommer i steinbu på fjellet. HDNG sovet alene i telt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 12. august 2019 #8062 Del Skrevet 12. august 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jepp. Har det. Alene i mørke skauen, og alene en sommer i steinbu på fjellet. HDNG sovet alene i telt? Nei, aldri alene, mest fordi jeg ikke har giddet å bære et med meg 😉 HDNG fisket kveite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. august 2019 #8063 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) 26 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev: Nei, aldri alene, mest fordi jeg ikke har giddet å bære et med meg 😉 HDNG fisket kveite? Tullebukk. Et lite telt veier ingenting Nei, det har jeg ikke. Faktisk bare ørret, røye og laks. PS. Ja, og gjedde. Glemte den. HDNG gang trodd på at fisk er likspisere? Endret 12. august 2019 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 12. august 2019 #8064 Del Skrevet 12. august 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tullebukk. Et lite telt veier ingenting Nei, det har jeg ikke. Faktisk bare ørret, røye og laks. HDNG gang trodd på at fisk er likspisere? Tullebukk du liksom, takk for komplimentet 😂 Nei, det har jeg aldri trodd men kanskje mest fordi jeg ikke har hørt påstanden? HDNG ønsket du kunne male et kunstverk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. august 2019 #8065 Del Skrevet 12. august 2019 6 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev: Tullebukk du liksom, takk for komplimentet 😂 Nei, det har jeg aldri trodd men kanskje mest fordi jeg ikke har hørt påstanden? HDNG ønsket du kunne male et kunstverk? Fisk ER likspisere... Nei, men andre kunstarter har jeg ønsket å være bedre i. HDNG møtt en kjendis og blitt satt ut...eller starstruck som det heter på utaskjærsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 12. august 2019 #8066 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: Fisk ER likspisere... Nei, men andre kunstarter har jeg ønsket å være bedre i. HDNG møtt en kjendis og blitt satt ut...eller starstruck som det heter på utaskjærsk? Nei, det tror jeg at jeg ville husket. Har du noen gang sittet på dekket av en båt om natten og spist nytrukket fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. august 2019 #8067 Del Skrevet 12. august 2019 Tja, nesten. I bunnen av en gammal trerobåt med ørret i stekepanne på primus. HDNG sovet i en gammal trebåt ute på vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2019 #8068 Del Skrevet 12. august 2019 Halvsovet da jeg var på vei hjem i onkels båt og jeg var ei veldig veldig sliten liten Hoppetufse. HDNG fått et eget kallenavn av venner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 12. august 2019 #8069 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) Har Sjaman Durek gått lei allerede? Kilde: Finn.no Spm/HDNG: Har du noensinne sett en verre særskrivningsfeil?? Endret 12. august 2019 av MortenMinstelønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 17. august 2019 #8070 Del Skrevet 17. august 2019 Ja. Har du noengang tømt en ølboks på styrten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. august 2019 #8071 Del Skrevet 18. august 2019 Nei. HDNG drukket ren vodka, uten å blande den ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 18. august 2019 #8072 Del Skrevet 18. august 2019 Ja. Hdng stjelt sprit fra foresatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2019 #8073 Del Skrevet 18. august 2019 Nei HDNG snublet og falt på gata? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 18. august 2019 #8074 Del Skrevet 18. august 2019 Ja, men kun når det har vært glatt. Hdng vært avhengig av nesespray? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. august 2019 #8075 Del Skrevet 18. august 2019 Aldri. HDNG vært avhengig av nikotin ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 18. august 2019 #8076 Del Skrevet 18. august 2019 Nei. Har du noen gang vært avhengig av en matvare og hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighting Skrevet 18. august 2019 #8077 Del Skrevet 18. august 2019 Ja, men hvilken det er varierer fra uke til uke, og måned til måned. Har du noen gang sagt at du liker noe du absolutt ikke gjør, kun for å imponere / gjøre noen andre glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 18. august 2019 #8078 Del Skrevet 18. august 2019 Ja, som mat. Jeg er super sær, men jeg er høflig å sier at det var godt selv om det ikke var det. Hdng løyet for å ikke såre noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 19. august 2019 #8079 Del Skrevet 19. august 2019 Ja, noen hvite løgner har nok forekommet HDNG kommet med en hvit løgn for å unngå en sammenkomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 19. august 2019 #8080 Del Skrevet 19. august 2019 Ja. Har du noen gang tatt noen i hvit løgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå