Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4821 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja. Har du noen gang laget en felle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4822 Del Skrevet 4. mai 2018 Spøkelsesfelle! Jeg var barn altså.. HDNG snublet i en typisk snublerot i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #4823 Del Skrevet 4. mai 2018 Det har jeg. HDNG kommet over folk i en sags "hekkesituasjon" i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. mai 2018 #4824 Del Skrevet 4. mai 2018 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Spøkelsesfelle! Hvordan lager man en spøkelsesfelle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. mai 2018 #4825 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Det har jeg. HDNG kommet over folk i en sags "hekkesituasjon" i skogen? Nei, men det har kommet over noen som brukte panseret på en bil i øyeblikkelig nærhet av skogen. Har du noen gang plukket kantareller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4826 Del Skrevet 4. mai 2018 Akkurat nå, Nadya skrev: Hvordan lager man en spøkelsesfelle? Husker ikke helt. Polaroidkamera kamera og mel på gulvet i allefall var med i allefall. Mamma ble ikke fornøyd.... Aldri plukket kantareller. HDNG hatt det koselig på et svaberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #4827 Del Skrevet 4. mai 2018 Vanlig familiekoselig har jeg vært med på. HDNG tenkt at det nok ikke var det du svarer på som spørsmålsstilleren egentlig mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4828 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja, men så lenge spørsmålet kan tolkes på flere måter, så er det nok greit. HDNG hatt ørebetennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #4829 Del Skrevet 4. mai 2018 Som barn ja. HDNG tenkt at du ikke helt vet om de sykdommene du kanskje har hatt som barn og at det ville ha vært kjekt å vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4830 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Ja, jeg har ikke helt oversikten. Kanskje det finnes journaler på slikt? Har du ng hatt røde hunder? Endret 4. mai 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4831 Del Skrevet 4. mai 2018 Tror jeg var igjennom alt av vannkopper, røde hunder, meslinger osv. HDNG tråkket en rusten spiker inn i foten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4832 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Nei, heldigvis ikke HDNG tenkt at det er ganske skummelt å bade i vann (altså tjern osv) Endret 4. mai 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #4833 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Ja, det er kjempeskummelt. HDNG tråkket skikkelig hardt og blodig på glass el.l. som lå i sanden på stranda? Endret 4. mai 2018 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mai 2018 #4834 Del Skrevet 4. mai 2018 Huff, ja. HDNG glemt en matvare på butikken, etter at den var betalt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4835 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Obs, var for sen. Ja, jeg har glemt litt av hvert.. HDNG tenkt på noe ekkelt og fått skikkelig frysninger av det? Endret 4. mai 2018 av Daryl Dixon Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4836 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja, det skjer ofte med meg. HDNG vært sanndrømt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4837 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg har mye mareritt så håper ikke det! Men har hendt jeg har tenk på ting og situasjoner, og så skjer det like etterpå eller noen dager senere. Bare tilfeldigheter så klart. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4838 Del Skrevet 4. mai 2018 Nei, samme svar her, mest mareritt. En sjelden gang er det marerittversjoner av ting jeg tenker mye på i virkeligheten. Ikke noe særlig HDNG klaget på et produkt du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2018 #4839 Del Skrevet 4. mai 2018 Bare bil. Var ikke de felgene jeg bestilte, fikk ordnet det da. HDNG fått noe helt annet enn det du bestilte på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #4840 Del Skrevet 4. mai 2018 Har fått mye rart, men et helt annet produkt har jeg vel ikke fått enda, tror jeg. HDNG tvilt litt på din egen dømmekraft ang shopping når du åpner pakker du har bestilt på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå