Gjest A National Acrobat Skrevet 28. desember 2017 #2741 Del Skrevet 28. desember 2017 Nei, men jeg har tatt med feil kort. Har du noen gang lurt på om man har en sjel inni kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2017 #2742 Del Skrevet 28. desember 2017 Ja. Jeg tror det er noe, men ikke knyttet til religion akkurat. Har du noen gang tilbudt deg å betale for noen i butikken som tydelig ikke har råd til det dem hadde tenkt å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2017 #2743 Del Skrevet 28. desember 2017 Nei, har aldri opplevd det. Har du noen gang gitt til tiggere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #2744 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja, det har jeg gjort. Har du noen gang hatt et familiemedlem som var/er narkoman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. desember 2017 #2745 Del Skrevet 29. desember 2017 Heldigvis ikke Har du noen gang følt at du ville vere det motsatte kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. desember 2017 #2746 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei Har du noen gang ønsket at du kunne reise til en annen planet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #2747 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, jeg er ikke så glad i lange reiser. Det tar laaaang tid å reise, og man må ha på romdrakt hele tiden uti rommet. Og jeg hadde garantert utviklet klaustrofobi. Har du noen gang følt deg skikkelig hjemme, i en by i utlandet. Og ikke ønsket å dra hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. desember 2017 #2748 Del Skrevet 29. desember 2017 Det har jeg, og en dag håper jeg å flytte dit. Har du noen gang klappet en rev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2017 #2749 Del Skrevet 29. desember 2017 Ikke klappet. Men vi hadde selskap av en rev når vi var på telttur en gang. Han holdt seg alltid noen meter unna, men var veldig nysgjerrig og glad for å få litt mat. Har du noen gang vært på en gåtur over flere dager med telt og primus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #2750 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, ikke over flere dager. Men jeg har bygget kapahuk (eller hva det heter), å sovet der en natt. Har du en hemmelig plass som bare du vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2017 #2751 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei. Har du noen gang røpet en hemmelighet du virkelig burde holde for deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #2752 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei. Sånne ting tar jeg veldig alvorlig og tier helt still hvis det ikke skal snakkes om. Har du nesten forsnakket deg i en slik anledning og slitt så du måtte forlate rommet, gå utenfor og puste det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2017 #2753 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg tror ikke det. Har du noen gang sneket deg ut fra et selskap og dratt hjem uten å si hadet til vertskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. desember 2017 #2754 Del Skrevet 29. desember 2017 Det har jeg Har du noen gang stjålet fra jobben ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #2755 Del Skrevet 29. desember 2017 Det har jeg ikke samvittighet til. Har du noen gang hatt en jobb, der du lurte på om du kunne klare å holde ut 1,2,3 år til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. desember 2017 #2756 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja Har du noen gang bare forlatt jobben uten og vendte tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #2757 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, det er noe som heter oppsigelsestid som man er pliktig å følge. Er det viktig for deg å følge lover og regler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #2758 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja, det er viktig. Har du noen gang kjent folk som på ramme alvor mener at anarki ville ha vært det beste for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2017 #2759 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei.. Har du noen gang hatt et uhell med fyrverkeri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMolle Skrevet 29. desember 2017 #2760 Del Skrevet 29. desember 2017 En nyttårsaften for mange år siden var jeg på en fotballbane, hvor noen gutter tok pinnerakettene og skøyt de mot folkemengden. Ikke uhell akkurat Har du jukset på en eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå