Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2017 #2721 Del Skrevet 27. desember 2017 Bare noen damehjerter Har du noen gang dumpet noen og etterlatt vedkommende med knust hjerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 27. desember 2017 #2722 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg har slått opp med flere, men de var utro. Jeg tviler på at de brydde seg. Har du noen gang møtt en person som du hadde noe tilfelles med. Men tidligere trodd at du ikke hadde noe tilfelles med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #2723 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja, det har jeg. En endte opp med å bli en veldig god venn. Har du noen gang fått et skikkelig godt råd som virkelig har forandret hvordan du ser på ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 27. desember 2017 #2724 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja, men det tok litt tid før jeg greide å ta det rådet til meg. Har du noen gang hetset noen under anonymt nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #2725 Del Skrevet 27. desember 2017 Det har jeg ikke. Har du noen gang tenkt at det hadde vært bedre om AB-funksjonen ble tatt bort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2017 #2726 Del Skrevet 27. desember 2017 Både og. Bedre med tanke på alle idiotiske kommentarene, men om noen vil dele noe og ikke bli gjenkjent med nick er funksjonen ok. Har du noen gang lest noe på kg som du trodde handlet om deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. desember 2017 #2727 Del Skrevet 27. desember 2017 Alle tråder på KG handler om meg....................men helt alvorlig nei det har jeg ikke Har du noen gang forlatt kinoen fordi du syntes filmen var elendig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #2728 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Nei, det har jeg ikke. Men, det er et par jeg angrer på at jeg ikke gjorde det. Hva med deg? Endret 27. desember 2017 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 27. desember 2017 #2729 Del Skrevet 27. desember 2017 En gang, for resten av folka jeg dro med gikk. Så måtte gå sjæl. Men hadde nok sett den ferdig hvis det var opp til meg. Det var ikke en bra film, da jeg så den igjen på tv’ noen år senere. Har du noen gang gitt opp å leve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. desember 2017 #2730 Del Skrevet 27. desember 2017 Livet er så deilig at vil jeg ikke Har du noen gang brukket ett bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2017 #2731 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja, ble kastet ned en trapp. Da gikk hele høgre beinet i knas. Har du noen gang mistet en tung vektskive på foten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. desember 2017 #2732 Del Skrevet 27. desember 2017 Nei Har du noen gang tråkket barbent på en spiker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 27. desember 2017 #2733 Del Skrevet 27. desember 2017 Nei, en tegnestift. Har du noen gang ikke visst hva du skal si, i en situasjon der det forventes at du sier å noe fornuftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. desember 2017 #2734 Del Skrevet 27. desember 2017 Ja, flere ganger. F.eks. på muntlig eksamen Joke aside, ellers i livet også. Har du noen gang grått av en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. desember 2017 #2735 Del Skrevet 27. desember 2017 Kanskje ikke hulkende grår, men mange filmer rører meg og gir meg tårer, og noen får meg til å gråte Har du noen gang gitt et godt råd uten å ha blitt bedt om det, og så viste det seg at det kom godt til nytte i situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. desember 2017 #2736 Del Skrevet 28. desember 2017 Mange ganger Har du noen gang funnet en overrusa person som trengt din hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2017 #2737 Del Skrevet 28. desember 2017 Aldri. Har du noen gang blitt bilsyk og spydd på bussen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 28. desember 2017 #2738 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg har blitt bilsyk på buss, men ikke spydd. Har du noen gang blitt inspirert av andre personer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2017 #2739 Del Skrevet 28. desember 2017 Det blir jeg støtt og stadig. Har du noen gang glemt igjen en handleposer på butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 28. desember 2017 #2740 Del Skrevet 28. desember 2017 Nei Har du noen gang handlet og funnet ut når du stod ved kassa at du har glemt lommeboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå