Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. november 2017 #2121 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke insatt nei. Har du noen gang falt ned fra en stor høyde? (Over 1 meter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 5. november 2017 #2122 Del Skrevet 5. november 2017 Heldigvis ikke Har du noen gang isbadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. november 2017 #2123 Del Skrevet 5. november 2017 Nei og skal det heller ikke Har du noen gang kjørt på rødt lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. november 2017 #2124 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Ja. Både ved feiltagelse og vilje. Har du noen blitt stoppet av politiet? Endret 5. november 2017 av Daryl Dixon Endring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. november 2017 #2125 Del Skrevet 6. november 2017 Kjørte litt for fort ja. Liker du kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. november 2017 #2126 Del Skrevet 6. november 2017 Om jeg noen gang har likt kjoler? Ja, det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Har du noen gang funnet en fantastisk kjole i en bruktbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. november 2017 #2127 Del Skrevet 6. november 2017 Eh... No. Har du noen gang kledd deg ut som det motsatte kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 6. november 2017 #2128 Del Skrevet 6. november 2017 Haha, ja faktisk, i forbindelse med et skoleprosjekt på vgs. Har du noen gang sagt at du ikke kunne, når du egentlig ikke gadd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. november 2017 #2129 Del Skrevet 7. november 2017 Mange ganger Liker du rødvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. november 2017 #2130 Del Skrevet 7. november 2017 Om Jeg noen gang har likt rødvin? Ja, det har jeg. Har du noen gang sittet i fyllearresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2017 #2131 Del Skrevet 7. november 2017 Aldri Har du noen gang hatt en "full måneformørkelse" mentalt p.g.a. for mye dop? (alt inkludert her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. november 2017 #2132 Del Skrevet 7. november 2017 Telles medisiner så ja, men var ikke min feil. Har du noen gang sittet på bakerste rad på kino og klinet igjennom hele filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 7. november 2017 #2133 Del Skrevet 7. november 2017 Ikke gjennom hele filmen, det begynte med klining og endte med sex på doen. Orket ikke se filmen ferdig. Har du noen gang hatt sex på offentlig do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. november 2017 #2134 Del Skrevet 7. november 2017 Aldri. Har du noen gang sett en rev i skogen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2017 #2135 Del Skrevet 7. november 2017 Jepp. Jeg har også hørt rev i skogen. Rev som har sex høres nemlig ut som lyden av selve døden. Første gangen trodde jeg bokstavelig talt at det var en øksemorder i nærheten som hogget babyer i filler, men så var det bare rev som formerte seg. "What does the fox say?" Jo takk, det vet jeg faktisk. Har du noen gang danset vilt på dansegulvet i alles påsyn og uten ironi til "Last Christmas" av Wham!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 7. november 2017 #2136 Del Skrevet 7. november 2017 Nei. Men muligheten byr seg kanskje på årets julebord. Har du noen gang ligget nærmest døddrukken under et bord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. november 2017 #2137 Del Skrevet 8. november 2017 Nei så vill har jeg ikke vert Har du hatt sex som du angret på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. november 2017 #2138 Del Skrevet 8. november 2017 Ikke direkte angrer, men godt kunne vært foruten. Har du noen gang hoppet i fallskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 8. november 2017 #2139 Del Skrevet 8. november 2017 Aldri, men det ser i grunn morsomt ut. For en frihetsfølelse, sveve høyt oppe i lufta og beundre god utsikt utover den norske naturen! Wow. Har du noen gang gjort noe du angrer ordentlig mye på, og gått rundt med stor skyldfølelse i lang tid etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. november 2017 #2140 Del Skrevet 8. november 2017 Uff ja, desverre. Såret ei jente og var i grunn i unødvendig. Har du noen gang brekt noe i kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå