Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #11542 Skrevet 19. januar Da jeg var bern noen få ganger og jeg visste at det var galt, men... Jeg ble tatt. Tok is faktisk. Har du blitt tatt i butikknasking noen gang?
Laraa Skrevet 13. februar #11543 Skrevet 13. februar (endret) Nei aldri Har du noen gang trukket visdomstenner? Endret 13. februar av Laraa
jukkapalme Skrevet 13. februar #11544 Skrevet 13. februar Ja. Har du noen gang brukket noe bein i kroppen?
Nietsoj Skrevet 16. februar #11545 Skrevet 16. februar Ja jeg brakk et ben i håndleddet for 21 år siden da jeg måtte løpe etter en kvige i bare seilerstøvler som ikke grep tak i tuene der jeg stupte og skulle dempe fallet Har du noen gang slitt med å håndtere storfe?
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #11546 Skrevet 17. februar På avstand kan alt la seg håndtere, så det har jeg faktisk ikke. Kan du kunsten å melke for hånd?
Nietsoj Skrevet 18. februar #11547 Skrevet 18. februar Det kan jeg, det er som å sykle.... Har du noen gang melka for hånd?
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #11548 Skrevet 20. februar Aldri. Det hadde vært artig syns jeg. Sikkert en kunst å få til, når kuene ikke står helt stille. Har du noen gang hatt en diger ku som kjæledyr?
Nadya Skrevet 21. februar #11549 Skrevet 21. februar Nei, men klapper kua hvis jeg går forbi ei menneskekjær ku Har du noen gang prompet i en heis?
fugl fønix Skrevet 22. februar #11550 Skrevet 22. februar Aldri, for jeg tar aldri heis, heisen her på huset har stoppet flere ganger og ofte stått i 3 og 4 timer. Flere som ikke kom seg hjem fra jobb i tide. Har du noen gang kysset noen høyt opp i lufta, for eksempel i et fly ?
Irak Skrevet 24. februar #11551 Skrevet 24. februar Nei det har jeg ikke. Jeg er redd for vakum 😂 Har du noen gang vært redd for å spise noe du fikk servert?
Nadya Skrevet 25. februar #11552 Skrevet 25. februar Ja, første jeg tenker på var da min farfar serverte klippfisk. Var livredd for å ikke like det. Men jeg elsket det. Har du noen gang sovet ett helt døgn?
Laraa Skrevet 1. mars #11553 Skrevet 1. mars Nadya skrev (På 25.2.2025 den 7.58): Ja, første jeg tenker på var da min farfar serverte klippfisk. Var livredd for å ikke like det. Men jeg elsket det. Har du noen gang sovet ett helt døgn? Ja mange ganger, særlig i forbindelse med jetlag. Har du noen gang pillet deg i nesen som voksen?
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #11554 Skrevet 14. mars Jeg har klødd meg på kanten...noen hadde nok tolket det som "inni". HDNG droppet å bruke et altfor tilgriset toalett...på biltur langs veien f.eks.?
TEK Skrevet 23. mars #11555 Skrevet 23. mars Hoppetaujenta skrev (På 26.12.2020 den 13.52): Aldri HDNG sunget for et publikum? Ja, flere ganger. HDNG flyttet fra noen utenom foreldrene?
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars #11556 Skrevet 23. mars Det har jeg. HDNG hatt hele deg full av klatrende, lekende unger?
Irak Skrevet 25. mars #11557 Skrevet 25. mars Oh yes. Jeg har vært et levende klatrestativ mange ganger 😂 HDNG tenkt på å starte et nytt liv?
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars #11558 Skrevet 25. mars Det har jeg. HDNG kjent folk som har tatt sitt liv?
jukkapalme Skrevet 25. mars #11559 Skrevet 25. mars Det har jeg, dessverre hdng ikke rukket flyet når du skulle på ferie?
Boetica Skrevet 25. mars #11560 Skrevet 25. mars Yes det har jeg. Var forsinkelse på flyplass 1 som førte til at flyet fra flyplass 2 glapp. Har du noen gang servert en totalt mislykket kake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå