LiseTV Skrevet 13. januar #11541 Del Skrevet 13. januar Nei Har du noen gang nasket noe i en butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #11542 Del Skrevet 19. januar Da jeg var bern noen få ganger og jeg visste at det var galt, men... Jeg ble tatt. Tok is faktisk. Har du blitt tatt i butikknasking noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 13. februar #11543 Del Skrevet 13. februar (endret) Nei aldri Har du noen gang trukket visdomstenner? Endret 13. februar av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. februar #11544 Del Skrevet 13. februar Ja. Har du noen gang brukket noe bein i kroppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. februar #11545 Del Skrevet 16. februar Ja jeg brakk et ben i håndleddet for 21 år siden da jeg måtte løpe etter en kvige i bare seilerstøvler som ikke grep tak i tuene der jeg stupte og skulle dempe fallet Har du noen gang slitt med å håndtere storfe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #11546 Del Skrevet 17. februar På avstand kan alt la seg håndtere, så det har jeg faktisk ikke. Kan du kunsten å melke for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 18. februar #11547 Del Skrevet 18. februar Det kan jeg, det er som å sykle.... Har du noen gang melka for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #11548 Del Skrevet 20. februar Aldri. Det hadde vært artig syns jeg. Sikkert en kunst å få til, når kuene ikke står helt stille. Har du noen gang hatt en diger ku som kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. februar #11549 Del Skrevet 21. februar Nei, men klapper kua hvis jeg går forbi ei menneskekjær ku Har du noen gang prompet i en heis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. februar #11550 Del Skrevet 22. februar Aldri, for jeg tar aldri heis, heisen her på huset har stoppet flere ganger og ofte stått i 3 og 4 timer. Flere som ikke kom seg hjem fra jobb i tide. Har du noen gang kysset noen høyt opp i lufta, for eksempel i et fly ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 21:04 #11551 Del Skrevet mandag kl 21:04 Nei det har jeg ikke. Jeg er redd for vakum 😂 Har du noen gang vært redd for å spise noe du fikk servert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet tirsdag kl 06:58 #11552 Del Skrevet tirsdag kl 06:58 Ja, første jeg tenker på var da min farfar serverte klippfisk. Var livredd for å ikke like det. Men jeg elsket det. Har du noen gang sovet ett helt døgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå