Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #201 Del Skrevet 1. oktober 2014 Og vel så det... Er du noen ganger litt for ivrig på å blande deg opp i ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #202 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kommer nok an på hva det gjelder. Men tror ikke det nei. Har du noen gang sovet under en stjernehimmel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #203 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mange, mange ganger. Har du noen gang startet en skaubrann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. oktober 2014 #204 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, men har indirekte satt fyr på naboen. Har du noen gang vært så full at du fikk blackout? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #205 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Har du noen gang hjulpet eldre folk over veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #206 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nja, sånn omtrent i alle fall. Stort sett så klarer de å gå selv. Men har hjulpet et par demente å finne veien hjem og fått tak i familie osv da. Er vel samme greia? Har du noen gang tutet på noen i et gangfelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 2. oktober 2014 #207 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, det har aldri skjedd Har du noen gang holdt på å bli påkjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #208 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Har du stjålet noe i voksen alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 2. oktober 2014 #209 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei, aldri.. er ikke helt min stil Har du noen gang reagert med latter, der det ville vært naturlig å gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #210 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja, det tror jeg nok jeg kan ha gjort i all fortvilelse en gang i blant. Har du noen gang sett en venn eller lignende gå til grunne uten å kunne gjøre noe med det? (pga fks stoffmissbruk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon_Edvard_Longs Skrevet 2. oktober 2014 #211 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja. Har du noen gang dyppet fingeren i pålegget vel vitende om at andre skal bruke det etter deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. oktober 2014 #212 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang hatt tanker av seksuell karakter om et dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #213 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Det kan jeg ikke huske, men har garantert gjort både det og verre ting som barn i alle fall. Nei nei! Har du noen gang byttet lagerskåler i en bilmotor? Endret 2. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 2. oktober 2014 #214 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei. Har du noen gang byttet kjønn, angret deg, og byttet tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #215 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har hatt på meg en kjole og sminke en gang, men det teller vel ikke. Har du noen gang gjort noe groteskt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #216 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei Har du noen gang angret på noe du var for feig til å gjøre selv om du egentlig ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 2. oktober 2014 #217 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nei Har du noen gang angret på noe du var for feig til å gjøre selv om du egentlig ville? ja, mange ganger har du noen gang spydd mens du spiste (ta et tygg og så kaste opp fordi det ikke var godt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #218 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nja, ble for mye smak på en gang. Har du noen gang ikke klart å holde til do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 2. oktober 2014 #219 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nja, ble for mye smak på en gang. Har du noen gang ikke klart å holde til do? Æsjæsjæsjæsj jaa.. Jeg var liten og hadde vært å flydd med mamma. Vi hadde landet også rakk jeg ikke å gå på do så jeg tissa på meg i flysetet! Stakkars personale! Har du noen gang kastet mobil/pc i gulvet av sinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #220 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke akkurat i sinne, men pleier å kaste mobilen i gulvet når den har låst seg. Pleier funke... Har du noen gang gått på date med noen og så stikket av da han eller hun ikke var etter din smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå