NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #141 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Nei, var aldri dum nok til det, har frøsset tunga på is da! Altså is på pinne liksom Har du noengang vært forelsket i en karakter fra bok/tv/film/spill ? Hmmm..... Teller Samantha Fox? HAHAHAHA Eller så var jeg forelska i hun mørkhåra Rebecca i Ivanhoe Har du noen gang vært det? Endret 1. oktober 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #142 Del Skrevet 1. oktober 2014 Før var jeg bare forelska i karakterer. Har en altfor lang liste... Har du noen gang sett American Horror Story? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #143 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei.... men sett American History X, men er ikke helt det samme... :-P Har du noen gang hatt en fantasivenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #144 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hatt? Han er da her fremdeles du! Nei. Har du noen gang knust et vindu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #145 Del Skrevet 1. oktober 2014 Opptil flere ja....... sto en gang ett hus som skulle rives... åååååååååååååå det var så mange steiner rundt det huset som kunne flyttes inn..... *Hark* Har du noen gang lekt boksen går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #146 Del Skrevet 1. oktober 2014 Opptil flere ja....... sto en gang ett hus som skulle rives... åååååååååååååå det var så mange steiner rundt det huset som kunne flyttes inn..... *Hark* Har du noen gang lekt boksen går? Maaange ganger :D Har du noen gang meldt deg på et TV-program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #147 Del Skrevet 1. oktober 2014 Erru vill nei aldri i verd... uhm... eller har jeg det.....? Neiii herregud nei!! Har du noen gang prøvd å holde pusten så lenge at du har fått vondt i hue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #148 Del Skrevet 1. oktober 2014 Erru vill nei aldri i verd... uhm... eller har jeg det.....? Neiii herregud nei!! Har du noen gang prøvd å holde pusten så lenge at du har fått vondt i hue? Hmm, nei aldri vondt i hodet, men vondt andre steder Har du noen gang sendt en veldig privat SMS til feil nr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #149 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det har jeg faktisk ikke gjort... takk og pris... Men sendt feil meldinger massevis... Har du noen gang rett og slett blitt tatt i å lyve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #150 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det har jeg faktisk ikke gjort... takk og pris... Men sendt feil meldinger massevis... Har du noen gang rett og slett blitt tatt i å lyve? Det har jeg sikkert, men har ingen fæle/gode historier om det. Har du noen gang tatt på en nakenkatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #151 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det har jeg sikkert, men har ingen fæle/gode historier om det. Har du noen gang tatt på en nakenkatt? Nei Har du noen gang fulgt med på en såpeopera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #152 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja. Har du noen gang sett på ett tv-program i en evighet å egentlig ikke skjønt hva du ser på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #153 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja. Har du noen gang sett på ett tv-program i en evighet å egentlig ikke skjønt hva du ser på? Ja, fordi jeg mange ganger har vært så lat at jeg ikke har orket å strekke meg etter fjernkontrollen når jeg først har lagt meg ned. Har du noen gang rømt hjemmefra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #154 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja.. Har du noen gang sagt litt mer til dine foreldre enn hva de nødvendigvis hadde godt av å høre ang ditt privatliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #155 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja.. Har du noen gang sagt litt mer til dine foreldre enn hva de nødvendigvis hadde godt av å høre ang ditt privatliv? Nei.. Har du noen gang angret på en ferietur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #156 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang reist på en spontan-ferie tur til utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #157 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang reist på en spontan-ferie tur til utlandet? Ja, tok danskebåten til Køben! Det var romantisk! Har du noen gang vært full foran/med foreldrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #158 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, tok danskebåten til Køben! Det var romantisk! Har du noen gang vært full foran/med foreldrene dine? Nei Har du noen gang sovet i mer enn 12 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 1. oktober 2014 #159 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei Har du noen gang sovet i mer enn 12 timer? Jah, og det gjør like vondt hver gang Har du noen gang latt være å dra til tannlegen fordi det er dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 1. oktober 2014 #160 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jah, og det gjør like vondt hver gang Har du noen gang latt være å dra til tannlegen fordi det er dyrt? Nei, ikke enda.... Har du noen gang passet på et dyr/vannet planter hos familie som var bortreist, og glemt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå