NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #101 Del Skrevet 30. september 2014 Haha! Blond er bra det da, liker blondiner jeg da. Jepp, er meg det. Ja men du er for kjapp i replikken innemellom..... Har gitt opp 5 ord jeg..... rekker ikke svare.. bare stryker ord.. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cutielash98 Skrevet 30. september 2014 #102 Del Skrevet 30. september 2014 Haha! Blond er bra det da, liker blondiner jeg da. Hvem gjør vell ikke det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #103 Del Skrevet 30. september 2014 Ok, skal roe meg ned litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #104 Del Skrevet 30. september 2014 Hvem gjør vell ikke det ? En av naboene mine... men nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #105 Del Skrevet 30. september 2014 Har du noen gang......... Spist meitemark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cutielash98 Skrevet 30. september 2014 #106 Del Skrevet 30. september 2014 En av naboene mine... men nok om det. Sikkert en gammel gubbe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #107 Del Skrevet 30. september 2014 Har du noen gang......... Spist meitemark? Håper ikke det, men hadde en på barneskolen som gjorde det... Sikkert en gammel gubbe uansett Blant annet ja. - Har du noen gang funnet en halv mark i et eple? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #108 Del Skrevet 30. september 2014 Ja det har jeg..... Har du noen gang glemt igjen en Kylling et sted og kommet på det etter noen dager... eller lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #109 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Nei, nærmeste jeg kommer er ei pakke servelat. Det ble utrivelig. Brekker du deg lett over lukt av dårlig mat? Ok, ikke helt rett tråd da, men lar den stå. Endret 30. september 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #110 Del Skrevet 30. september 2014 Nja.. akkurat tømt en bod med mat og gudveithvasomvarideflaskeneogboksene og helte dette ut.. Så må påstå ja Har du noen gang gått på ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #111 Del Skrevet 30. september 2014 Ja, det tror jeg da, hvis jeg skjønte deg rett. Altså å krasje i noe liksom? Har du noen gang klappet noen på rumpa eller lignende fordi du trodde det var kjæresten, men så tok du feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #112 Del Skrevet 30. september 2014 Nei, men jeg har blitt tatt på rompa, fyr i tønsberg som trodde jeg var dame...! Har du noen gang dratt en Aprilsnarr litt vel langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #113 Del Skrevet 30. september 2014 Ja, det har jeg. Det ble stort, vil ikke fortelle om det her. Har du blitt skikkelig rundlurt av en aprilsnarr noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #114 Del Skrevet 30. september 2014 Nei det har jeg ikke, men jeg har som du tatt en altfor langt et par ganger... hahaha Har du noen gang spist noe bare for å være høflig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #115 Del Skrevet 30. september 2014 Det har skjedd. Har du noen gang blitt bøtelagt, trafikkrelatert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #116 Del Skrevet 30. september 2014 Auda!! Ja fyttegrisen! Men det snakker vi ikke mer om Har du noen gang holdt på å drukne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #117 Del Skrevet 30. september 2014 To ganger da jeg var barn. Den siste av de så lærte jeg meg å svømme... var alene og datt i en stor elv. Ellers hadde jeg nok ikke kunnet skrevet dette. Har du reddet noen fra drukning noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. september 2014 Forfatter #118 Del Skrevet 30. september 2014 Har blitt reddet et par ganger selv.... Men ikke reddet noen. Men hjalp til å redde har jeg Har du noen gang tenkt at du er skapt til noe spessielt i denne verdenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 30. september 2014 #119 Del Skrevet 30. september 2014 Nei, ikke som jeg kan erindre. ...troppet opp full på ungdomsskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. september 2014 #120 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Nei. Har du noen gang hoppet i fallskjerm? Endret 30. september 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå