AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Da tenker jeg ikke på "snekre sammen møbler fra Ikea"-handy, men at han er i stand til å gjøre noe selv under oppussing og i det hele tatt kan å ta vare på et hus? Eller tenker du at dere får hjelp til det når den tid kommer? Anonymous poster hash: 41c72...0b8
Gjest Olivia Benson Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Veldig viktig er det ikke, men må jo innrømme at det er veldig praktisk da, da jeg er helt håpløs selv. Sparer jo en del penger da
Gjest Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Setter pris på at mannen kan fikse det meste selv der man ikke er nødt til å hanke inn en fagmann. Man sparer penger på det, og det at han er flink til sånt er en tiltrekkende egenskap. Har venninner med menn som knapt kan skifte en lyspære, og innrømmer at jeg synes litt synd på dem. Fordelen om man ikke har en handy mann er vel at man blir flinkere til å ordne opp selv... 1
umwar Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Det er ikke viktig i form av at det er et kriterie. Men jeg hadde blitt oppgitt hvis han ikke kunne ta i en hammer eller skru med et skrujern/borr. Da måtte jeg gjort alt selv, og det er litt turn off syns jeg
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Jeg hadde nok synes det var veldig rart å skulle være med handy enn mannen min for å si det sånn.. Jeg har vokst opp med en mor som var ganske handy og en snekker far, så jeg kan jo mitt..Anonymous poster hash: 9722e...67d
Gjest Coolaid Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Da tenker jeg ikke på "snekre sammen møbler fra Ikea"-handy, men at han er i stand til å gjøre noe selv under oppussing og i det hele tatt kan å ta vare på et hus? Eller tenker du at dere får hjelp til det når den tid kommer? Anonymous poster hash: 41c72...0b8 "Hjelpe til" ????? Hallo??? Hushold, oppussing og alt som hører med er begges ansvar - ikke bare hans ! Kanskje veldig morderne skrevet av meg men hey!, dere ønsker selv likestiling. Se noen episoder av "sinnasnekkeren" så forstår dere hva jeg mener. Dere får ikke "frikort" fordi dere er kvinner. Og i mellomtiden dere tenker på dette så kan dere kose dere med et litt mer humoristisk syn på det: https://www.youtube.com/watch?v=2YmHtISRcz0
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Hvorfor skal ikke kvinnen være "handy" ? Anonymous poster hash: 07beb...48a 2
KaDust Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Nei, det er ikke viktig. Er vant med at det er jeg som er den som er handy uansett. 1
makkapakka Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 klarer det meste sjølv, men det er greit med litt hjelp iblandt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Jeg trur kvinner setter pris på det, men at det ikke er noe som påvirker følelsene deres for mannen. Har aldri opplevd at kjærester har hatt noe problem med at jeg ikke er særlig handy. Anonymous poster hash: 01f79...2ef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Ja, hvorfor ikke. Jeg synes det er veldig bra når dama er flink på kjøkkenet, har god greie på renhold. Da sparer vi jo endel penger ved slippe å spise ute eller ansette en vaskehjelp.... Anonymous poster hash: 5e7b9...d6c 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Huff, drepte jeg tråden med min omvendte feminisme Det var ikke meningen... Anonymous poster hash: 5e7b9...d6c 1
FantasDick Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Det er ikke viktig, men det er jo veldig greit om man er litt praktisk anlagt. Jeg er vel den mest handy av oss to, og det går helt fint.
Pås Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 He-he, nei! Da hadde vi ikke fortsatt vært gift etter 25 år... Ikke er jeg flink å lage mat heller, eller å vaske, så det er like greit at han ikke hadde sånne forventninger til meg!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 nei, men er veldig kjekt om han er det Anonymous poster hash: e7a14...c07
Gjest Riskjeks Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 Nei, ikke viktig i det hele tatt. Selvsagt ikke negativt om han er det, men det er heller ikke negativt om han ikke er det.
Athene Skrevet 25. september 2014 #19 Skrevet 25. september 2014 Nei, ikke i det hele tatt. Han er egentlig ganske handy, men når noe skal gjøres leier vi inn folk. Det er mer lønnsomt at mannen bruker sin tid på jobb og sin fritid med meg eller på hobbyer, og resultatet blir alltid best når man bruker fagfolk. Når det gjelder småoppgaver man ikke kan leie inn folk til forventer jeg det samme av meg som av en mann, det vil si at slike oppgaver kan løses uten for mye om og men. 1
Focklop Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 Veldig. Er ganske handy selv, så jeg hadde ikke likt om jeg hadde ansvaret for "mannetingene" i huset. Samboeren er håndverker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå