Gjest Stining Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg har virkelig ikke peiling på mote! Jeg kan stå hjemme og egentlig ikke ane om jeg ser smashing ut eller om det er helt krasj! Å gå med litt kort sommerkjole med en ull-strømpebukse ( i hvit, svart eller grå f.eks), er det fint nå om vinteren? Finner ikke bilder på nett engang som kan vise hva jeg mener, så da blir jeg enda mer usikker
Berit Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Det er veldig stilig nå med litt tykk strømpebukse til kjole/skjørt. Går ofte med det. Men kjolen eller skjørtet bør helst ikke være av veldig tynt stoff som sommerkjole. Det fins jo mange høst/vinter type kjoler/skjørt. Skal se om jeg finner noen linker å vise til.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg har virkelig ikke peiling på mote! Jeg kan stå hjemme og egentlig ikke ane om jeg ser smashing ut eller om det er helt krasj! Å gå med litt kort sommerkjole med en ull-strømpebukse ( i hvit, svart eller grå f.eks), er det fint nå om vinteren? Finner ikke bilder på nett engang som kan vise hva jeg mener, så da blir jeg enda mer usikker Hvilken farge er det på kjolen? Har du link til ca hvordan kjolen ser ut (fasong, lengde)? Jeg tror det kan være fint. Men ofte er det andre farger og stoffer i tekstilene som høst- og vinterkjoler er laget i, enn det er i sommerkjolene. Anonymous poster hash: d4cc3...a4e
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Om stoffet i kjolen er et stoff med litt tyngde (ikke det tyneste, letteste, mest gjennomsiktige 'sommerstoffet' med spagettistropper og den dypeste utringningen) så går jo dette helt supert. Hvis kjolen har tynne spagettistropper så kan en ullcardigan over kjolen være det som fix'er saken.
Berit Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article921476.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå