Gå til innhold

Blir skuffet hver måned - har jo fått barn før! Ønsker nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 3 PP (ja, ikke prøvd så lenge), og vi har hittil bare hatt negative tester. Er i dag på 11/12 DPO i 3 PP, og testen er blendahvit.

VI fikk barn for 3,5 år siden, og da gikk det på 1PP. Hadde et håp om at det skulle gå fort denne gangen og. Var hos GU før 1 PP, og hun mente det ville gå fort, da i er "så unge og friske". Vet akkurat når EL er, pga. EL tester. Vi står på som kaniner rundt EL (før og 1-2 dager etter).

Jeg blir så skuffet når jeg får negative tester, og ja, denne måneden har jeg nok testet litt for tidlig.

Jeg var sikker på at jeg var gravid pga. symptomer, men akk ja...

Det sies at 60 % blir gravide innen 3 mnd....

Tenkte tidligere på barnehageopptak (!), da dette stresset jeg litt....Nå gir jeg egentlig blanke i det :wow:

Anonymous poster hash: 327c0...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i vår 3 PP (ja, ikke prøvd så lenge), og vi har hittil bare hatt negative tester. Er i dag på 11/12 DPO i 3 PP, og testen er blendahvit.

VI fikk barn for 3,5 år siden, og da gikk det på 1PP. Hadde et håp om at det skulle gå fort denne gangen og. Var hos GU før 1 PP, og hun mente det ville gå fort, da i er "så unge og friske". Vet akkurat når EL er, pga. EL tester. Vi står på som kaniner rundt EL (før og 1-2 dager etter).

Jeg blir så skuffet når jeg får negative tester, og ja, denne måneden har jeg nok testet litt for tidlig.

Jeg var sikker på at jeg var gravid pga. symptomer, men akk ja...

Det sies at 60 % blir gravide innen 3 mnd....

Tenkte tidligere på barnehageopptak (!), da dette stresset jeg litt....Nå gir jeg egentlig blanke i det :wow:

Anonymous poster hash: 327c0...0d5

Stress, bekymringer m.m. kan forskyve eggløsningen. Men du skriver jo at du vet akkurat når du har EL pga testing, så det jeg nevner kan vel ikke være problemet.

Jeg tenker at dere kan prøve å være tålmodige, så vil dere sikkert lykkes.

Lykke til! :blomst:

Anonymous poster hash: b2ce4...ddc

Skrevet

...trodde det var 50/60% som ble gravide første 6 mnd...?

Anonymous poster hash: e84cd...c12

• Liker 2
Skrevet

...trodde det var 50/60% som ble gravide første 6 mnd...?

Anonymous poster hash: e84cd...c12

Hmmmm...! kanskje jeg har sett feil`?

Jeg vet at jeg hat hatt en svært hektisk høst, men at ting nå roer seg! Håper det skjer noe snart :jolie:

Ts!

Anonymous poster hash: 5fc16...d9d

Skrevet

Jeg skjønner at du er utålmodig, men jeg synes du stresser litt tidlig ;) 3 PP er ingenting. Prøv å ikke tenk så mye på det (lettere sagt enn gjort, men likevel), lev som vanlig og gjør en ekstra innsats rundt EL, så går det nok til slutt.

Skrevet

Hadde nå bare hatt sex annenhver dag istedet for å stresse så mye rundt EL.

Først og fremst kan det være EL ikke er da du tror, og i tillegg er sex annenhver dag bedre enn hver dag hva angår spermkvalitet.

Anonymous poster hash: 06100...62b
Skrevet

Vi ble gravide i PP1 første gang, men det drøyde andre gang. Ikke før vi hadde sex annenhver dag fra dagen etter mens og helt til neste mens, da klaffet det med en gang. EL er ikke alltid regelmessig så det kan også skje før eller senere enn man trur.

Anonymous poster hash: fa62b...6d2

Skrevet

Hei!

Akkurat samme her. Har et barn fra før og prøver å få nr 2. Første gang gikk det på første PP og det med bare ett forsøk! Denne gangen går vi straks inn i 3. PP uten resultat. Jeg håper alle gode ting er tre, ellers blir jeg også stressa... Denne gangen skal vi prøve hver dag, har ikke tenkt å kjøpe noen EL-test. Men hvis det ikke går da, så vil jeg nok prøve ut det.

Anonymous poster hash: d75ec...183
Skrevet

Ts her!

Ok, så det virker ikke så "unormalt" at det ikke skjer noe de første mnd...Hvordan distansere seg fra alle de forventningsfølelsene man har hver mnd?

Håper mensen snart gir seg, så man kan begynne å prøve igjen :danse:

Anonymous poster hash: 5fc16...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...