AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg bruker nå chanel vitalumiere Aqua, men skulle gjerne hatt en lignende foundation med en anelse av gul undertone. Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 753ab...0ab
Cherrybomb Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg har hørt at Bourjois Healthy Mix foundationen skal være ganske så lik!
Emelisse Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Ta en kikk på Estee Lauders Invisible Fluid Makeup. Selv liker jeg den bedre enn Chanel sin. Evt. Shiseidos Sheer and Perfect.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Ta en kikk på Estee Lauders Invisible Fluid Makeup. Selv liker jeg den bedre enn Chanel sin. Evt. Shiseidos Sheer and Perfect. Det her står om den på Kicks.no sin side. En bruker som har prøvd: Blev väldigt besviken på denna foundation. Använder ibland EL double wear, men ville ha något lättare under dagarna. Blev färgmatchad i Kicks-butiken och fick (som vanligt) köpa den ljusaste nyansen då jag är väldigt ljus i hyn. När jag kom hem provade jag den direkt och det såg bra ut. Men efter ca 1 timme var mitt ansikte helt orange't! Så ett tips är att be om ett prov att ta hem och testa för när vattnet i denna foundation dunstar så blir det MINST 3 nyanser mörkare. I övrigt bra konsistens med väldigt lätt täckning. Anonymous poster hash: 38ffa...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå