AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hei! Jeg skal kjøpe bh, men jeg vet ikke hva forskjellen på bh med bøyle og spile og alt det der. Jeg synes det er så flaut å spørre andre. Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: 93f1c...fc4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Ingen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 93f1c...fc4
Kvist Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Kan du ikke bare gå i en undertøysavdeling og se? Bøyler og spiler er stort sett det samme, dvs en metall eller plastbøyle som hjelper til med å støtte og forme puppene. Noen BHer, særlig stroppeløse eller BHer i store størrelser har også korte spiler i siden (under armene omtrent) for å hjelpe til med passform og stabilitet.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Kan du ikke spørre mamma, søster, kusine, venninne e.l. om å bli med deg? Litt avhengig av størrelse hva slags type BH og hvor du bør kjøpe den. Se etter balconette eller t-shirt. Jo mer blonder og dill, jo mer synlig gjennom toppen (ikke alltid like kult). Sports-bh er kjekt, men kkke noe must særlig hvis du har små pupper. Noen synes en spile gnager og er ubehagelig og da kan man bruke spileløs-bh som er helt myk, men den sitter strammere om kroppen. Anonymous poster hash: 5fdd7...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå