Gå til innhold

Fant nettopp ut at faren til barnet mitt er utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på 6,5 mnd. Kompisen til kjæresten min glemte telefonen sin her og jeg fikk bare en følelse om at jeg måtte sjekke den og ja jeg hadde rett. Samboeren min bruker hans Facebook til å snakke med jenter. Jeg er helt knust det gjør så vondt! Dette er ikke første gang men jeg klarer liksom aldri å gå fra han, ihverrtfall nå som vi har et barn. Vil bare komme meg langt vekk!!!!

Noen råd??? Har viser ikke noe anger :( jeg elsker han så mye ! Han fikk jomfrudommen min, jeg bruker skjørt får å vise hans veldig kristne familie respekt, slettet Facebook, gjort alt får å gjøre han glad.

Vil bare komme meg vekk!!!

Anonymous poster hash: c4683...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er den faktiske eieren av facebooken og telefonen som gjør det? Kan du vite med sikkerhet at det er din kjæreste som bruker kameratens Facebook?

Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er den faktiske eieren av facebooken og telefonen som gjør det? Kan du vite med sikkerhet at det er din kjæreste som bruker kameratens Facebook?

Ja fordi han skrev hei det er ..(navnet sitt).. Og når jeg sa det til han nektet han ikke. Sist gang han var utro så brukte han kompisen sin gamle Facebook og det fant jeg ut av når kjæresten min glemte å logge ut. Det var derfor jeg sjekket mobilen hans denne gangen fordi det har jo skjedd før! Eller hadde jeg aldri gjort det.

Anonymous poster hash: c4683...942

Skrevet

Har det noe å si? Forholdet er dødsdømt når hun går så langt som å snoke på kjærestens kamerats telefon.

Anonymous poster hash: 6b2cc...2ee

• Liker 1
Skrevet

Alt får å gjøre han glad = alt FOR å gjøre han glad.

Du må ta en prat med han da, hvorfor han gjør det, siden han ikke nekter så må han jo ha en forklaring..

Anonymous poster hash: 9abcd...a69

Skrevet

Hvorfor slettet du Facebooken din? Hvordan mener du at han ikke viste anger? Var det noe han sa?

Skrevet

Hvordan utro da? Er det noe i disse meldingene som sier at han er utro?

Hvorfor må du anstrenge deg så mye for å gjøre han glad? Skjørt? Slette facebook? Hva er dette for noe?

Skjønner du er fortvilet, men kanskje det er mange sider med forholdet som ikke fungerer?

• Liker 2
Skrevet

Har det noe å si? Forholdet er dødsdømt når hun går så langt som å snoke på kjærestens kamerats telefon.

Anonymous poster hash: 6b2cc...2ee

Så det er ikke galt å lyve så lenge han ikke blir oppdaget? TS har sikkert gått lenge med en uro og følelse av at noe ikke stemmer. Når hun har en kjæreste som fortsetter å lyve og ikke vil innrømme noe, ja så hadde hun gått i alle år og blitt holdt for narr om hun ikke hadde snoket... Støtter vanligvis ikke snoking altså og hvis man er veldig mistenksom og usikker av person får man jobbe med seg selv, men i de tilfeller som det er eneste utvei for å oppklare saken...

• Liker 2
Skrevet

Hvordan utro da? Er det noe i disse meldingene som sier at han er utro?

Hvorfor må du anstrenge deg så mye for å gjøre han glad? Skjørt? Slette facebook? Hva er dette for noe?

Skjønner du er fortvilet, men kanskje det er mange sider med forholdet som ikke fungerer?

Ja, dette var bare merkelig...

Anonymous poster hash: 355a0...1a9

Skrevet

Ja, dette var bare merkelig...

Anonymous poster hash: 355a0...1a9

Er mannen evt kontrollerende og "religiøs"?

Anonymous poster hash: 607e0...762

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ta på deg bukser og reis i frå han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...