AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg klarer ikke selv se om jeg kler gult gull eller sølv best, og jeg har ingen å spørre. Jeg har svært lys hud med gul hudtone. Nå bruker jeg i grunn lite smykker fordi jeg synes huden ser gul ut inntil både sølv og gull, så hvis jeg bruker noe er det rosa. Jeg vet at folk med gul hudtone kler gull best, men jeg er såpass lys i huden at jeg synes det ser rart ut. Hva tror dere jeg bør bruke? Anonymous poster hash: 7ea07...f2c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg har veldig lys hudtone selv, og bruker kun sølv. Har prøvd gull tidligere, men føler ikke at jeg kler dette. Jeg har brunt hår og blå øyne forresten, om det kan ha en betydning for hvorfor Anonymous poster hash: a2fd3...8ca
Professor Orm Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Jeg tror du bør legge ut et bilde. Kler du kalde farger best skal du ha sølv, om ikke skal du ha gull.
Vulpes Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Vanskelig å si uten å se deg i naturlig lys og med både sølv og gull på. Det trenger vel ikke være slik at du nødvendigvis kler det ene bedre enn det andre, da. Jeg synes at jeg selv kler både gull og sølv godt, så jeg varierer ettersom hva slags antrekk og farger jeg har på meg
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Jeg syns dette er vanskelig selv. Jeg har prøvd med både gull og sølv. Og har ikke klart å se noen forskjell i hva jeg kler. Jeg har forsøkt med fargekart, jeg har også forsøkt å se på de fargene i klærne man skal se på i forholdt til hva man kler og ikke, dette for å forsøke å finne ut om jeg har gul eller rosa undertone i huden. Jeg klarer heller ikke å se om jeg har blå eller grønne blodårer, slik de sier man skal se på. Da det virker som alt stemmer på alle områder. Så jeg har kommet til den konklusjonen etter mye frustrasjon, at jeg rett og slett er nøytral. Jeg kler gull og sølv, jeg kan bruke foundation med gul og rosa undertone, jeg kan bruke både varme og kalde øyeskygger og leppestifter, og jeg kler både varme og kalde farger på klærne. Hvis du ikke ser at du kler typisk en ting kan det være at du også er nøytral, og dermed heldig som kan variere mye mer. Anonymous poster hash: e146b...832
Jolene Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Jeg er veldig lys i huden, men med litt rosa undertoner. Har mørkblondt/lysebrunt hår og grønne øyne. Kler sølv best da gull gjør at huden min ser mer gusten ut. Derfor velger jeg alltid hvitt gull når jeg skal ha noe litt finere enn sølv
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Det er ingen tvil om at jeg har gul hudtone. Kler varme farver best. Så i teorien skal jeg kle gull best. Har ikke lyst til å legge ut bilde. Jeg kommer ikke på noen kjendiser som har så lys hud som meg, det er jo moderne å være brun. Anonymous poster hash: 7ea07...f2c
Professor Orm Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Det er ingen tvil om at jeg har gul hudtone. Kler varme farver best. Så i teorien skal jeg kle gull best. Har ikke lyst til å legge ut bilde. Jeg kommer ikke på noen kjendiser som har så lys hud som meg, det er jo moderne å være brun.Anonymous poster hash: 7ea07...f2c Mente ikke av hele ansiktet, men det er nå ikke så farlig. Man trenger ikke være varm i huden fordi den er gul, jeg er ganske gul og er definitivt kald. Ingenting galt i å være blek, når vi unngår å bli brune, kommer vi til å holde oss unge lenge. Forresten kan det godt hende du er nøytral, slik som andre også har nevnt.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Jeg er ikke helt sikker selv, men har likevel valgteg sølv fordi jeg synes det ser penest ut. Gull er liksom bare glorete.Anonymous poster hash: c335b...92b
Christiania_Oslo Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Jeg bruker gull sammen med pudderrosa,beige,grønt og brunt. Sølv bruker jeg til alt annet. Jeg liker såklart enkle smykker og tar ikke på meg svære gulløredobber og 50tynne gullsrmbånd liksom,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå