Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Jeg har begynt å få hår i ansiktet mitt, som er mer enn vanlig. Og jeg er ikke 30 år en gang. Begynner å bli mer og mer synlig på overleppen og nedover mot haken. De blir lengre og lengre, nå kan du se enkelte steder at det stikker ut fra huden. Heldigvis er det lyse hår, men likevel irriterer det meg. Skal jeg bli en med masse lyse hår i ansiktet mitt, som ligger i et lag over det hele? Lurer på om jeg skal begynne på p-pillen igjen bare for å få mer hormoner i kroppen som kan bremse ned denne hårveksten i ansiktet. Noen som har noen tips?
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Nei, jeg tror ikke du vil få et lag hår i hele ansiktet Nesten alle kvinner får hår i ansiktet ettehvert. det er ulikt når og hvor mye man får. noen får bare noen lyse dun, andre lengre og mørkere hår. Har ikke noen tips til hvordan du kan unngå det, annet enn å vokse eller barbere det vekk. men nå høres det ikke ut som om du har noe spesielt synlige hår, og da er det vel ikke nødvendig å fjerne dem, spesielt ikke barbere dem bort.
*Lene* Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Det dummeste du gjør er å begynne å nappe ihvertfall.. BAD idea... HVis de er lyse, ville jeg latt de være! Hilsen en som begynte å nappe, og fikk tilbake lange sorte stive hår.. :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå