Christiania_Oslo Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hva er de beste triceps øvelsene dere vet om, og de beste øvelsene for siden av midjen?
Banan Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Beste tricepsøvelsen må vel være dips. Ellers liker jeg også godt franskpress, tricepspress i kabel og triceps kickbacks. På spørsmålet om siden av midjen, regner jeg med det er obliques du mener. Side bend med vektskive/manual/kettlebell er en super øvelse for å trene de sidemusklene.
Christiania_Oslo Skrevet 29. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2014 Beste tricepsøvelsen må vel være dips. Ellers liker jeg også godt franskpress, tricepspress i kabel og triceps kickbacks. På spørsmålet om siden av midjen, regner jeg med det er obliques du mener. Side bend med vektskive/manual/kettlebell er en super øvelse for å trene de sidemusklene. Takk. Jeg trener dips og side bend med manual, men dette er de eneste øvelsene jeg gjør. Synes det finnes så mange øvelser for biceps,lår og legger,mage etc men så få for triceps og siden av magen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Kabelnedtrekk og dips. Frankspress funker fett, men er så sabla tungt Siderotasjon med en 10 kg vektskive er min favoritt. Eller drag til siden i wiremaskina. Pass på å holde hoftene i ro og wiren i albuhøyde. Anonymous poster hash: 6f2b3...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå