AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Barnefar og jeg skilt, men har et barn på to år. Forje uke hadde barnet omgangssyken og jeg var hjemme noen dager. I natt fikk jeg omgangssyken og barnet er nå hos pappa (hver onsdag) men han sier det ikke passer å ha barnet et par dager til. Hva skal jeg gjøre? Hvordan fungerer dere hjemme alene med barn når dere har omgangssyken? Anonymous poster hash: 95878...93e
Gjest Magdalene Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 I morgen er du heldigvis mest sannsynlig mye bedre allerede. Det blir liksom bare å holde ut. Hente barnet seint i bhg, og informer de ansatte om at du er syk, så kan du ringe når du skal hente slik at de kan komme ut med barnet, Så er det bare å holde ut på et vis til barnet har lagt seg. God bedring!
skruf Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk omgangsyken dagen etter at barnet var ferdig med å spy og ha diare, men likevel måtte hun være hjemme fra barnehage pga 48-timersregel. Pappaen hadde null sjans å være hjemme pga jobben. Så, jeg rigget til på gulvet med madrasser og dyner, så lå vi der hele dagen og slækket foran tven, barnet fikk se masse filmer/tv mens jeg døste i mellom runder over doskåla. Matlaging ble meget lettvindt den dagen.. (faktisk er denne episoden et av de tidligste minnene barnet har, hun syntes det var så koselig med en skikkelig kosedag med mammaen ) 2
Miss moneypenny Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Har vært der noen ganger jeg også. Gjør alt så enkelt som mulig for deg selv, god bedring!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Takk for svar i dag våknet jeg helt frisk, kjempe deilig at det gikk over så raskt! Anonymous poster hash: 95878...93e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå