Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare en liten bagatell,men jeg må bare få det ut og finne ut hva andre her mener,og hvem som har rett eller galt. Samboeren skulle ta oppvasken forleden. Vi hadde laget middag,og brukt stavmikseren. Samboeren fikk da ikke tid til å ta oppvasken pga.at vi satt sent oppe den kvelden,og det ble nedprioritert. Etter to dager,tok han mesteparten av oppvasken (jeg laget en streik om å ikke ta den),men stavmikseren stod igjen. Når jeg da på søndagen ser stavmikseren,og tror den er vasket så ser jeg at det er mugg på den. Jeg holdte på å tok oppvasken,og bestemte meg for å skru på oppvaskemaskinen. La derfor den delen av stavmikseren med blad på i oppvaskemaskinen, og lot den stå der til dagen etter. Da hadde det samlet seg masse vann i den,og bladene hadde begynt å ruste. Jeg får nå hele skylden for at dette skjedde. Er det riktig eller feil?

Anonymous poster hash: 832f3...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det i det hele tatt blir et tema utav dette. Kast no mikseren og kjøp ny.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dere har et problem med hygienen når oppvasken blir stående i dagevis - til den mygler (!!) - og det selv om dere har oppvaskmaskin!? Helt utrolig.

Anonymous poster hash: c465e...c65

Skrevet

Jeg ville lagt den død... Like barnslige begge 2 og hvis filleting som dette ryster forholdet danser dere på kanten til et fremtidig styggli brudd. :)

Si at du er lei deg for at det har skjedd og at det ikke er jordas undergang. Fortsetter han/hun i samme kjøret etterpå får du spørre hvorfor han/hun ikke tok den ut når alle vet at metall ruster i vann....

Anonymous poster hash: fa30e...6f4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en ødelagt stavmikser er deres minste problem. Dette burde være en ikke-sak, men siden det er blitt en sak, vil jeg si dere har delt skyld. Ingen av dere vasket opp, og ingen av dere ryddet ut av maskinen.

Skrevet

Du la den i maskinen og du startet maskinen - hvis samboeren din ikke visste at den var satt inn i maskinen kan jeg ikke skjønne at det skal være hans feil???

Derimot helt feil i mitt hode at dere lager en situasjon ut av dette......

Anonymous poster hash: ac34c...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...