AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hvorfor/hvorfor ikke?Anonymous poster hash: f9a97...f21
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Nei, det sier seg selv hvorfor... Anonymous poster hash: 33f7b...4e3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 100% nei. Vi hadde ikke hatt stort til felles. Anonymous poster hash: 06e45...941
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Oki. Det er TS her. Greia er at jeg har ei venninne som har ei venninne som selger seg. Plutselig kan venninna mi komme med denne venninna på slep. Dette skjedde på stranda i sommer og jeg følte det var litt pinlig å være på stranda med henne, redd for at kunder av henne eller noen som vet hva hun gjør skulle se henne og tro jeg "jobber med" likedan. Syntes det er litt ubehagelig at venninna mi har ei slik venninne.. Folk må jo tro sitt om venninna mi? Og deretter om meg hvis jeg går med henne? Anonymous poster hash: f9a97...f21
Collan Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Nei, det sier seg selv hvorfor... Anonymous poster hash: 33f7b...4e3 Hvorfor sier det seg selv? En hore er en som har sex for penger, jeg ser ikke det store problemet med det så lenge det ikke er noen som tvinges. Derimot ville jeg hatt problemer med en person som jobber innen bank- og forsikring, aksjemegling eller er narkolanger. 21
Tiuren Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Ja det kunne jeg, men jeg er jo mann. Forstår at noen kunne tro jeg var kunde, men venner er venner. Det er ikke hva de gjør for å tjene penger som avgjør, men hvem de er. 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Hvorfor sier det seg selv? En hore er en som har sex for penger, jeg ser ikke det store problemet med det så lenge det ikke er noen som tvinges. Derimot ville jeg hatt problemer med en person som jobber innen bank- og forsikring, aksjemegling eller er narkolanger. Hadde du syntes det hadde vært greit om en kompis solgte seg?Anonymous poster hash: f9a97...f21 1
super-s Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Hvordan hun tjener pengene sine på driter jeg i, så lenge hun ikke tvinger meg til å gjøre det samme. 15
Cherrybomb Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Jeg har vært venn med ei hore tidligere, men det gikk ikke. Hvorfor? Fordi hun var ei hore og oppførte seg råtten tvers igjennom. Også sendte hun nakenbilder av seg selv til kjæresten min (han er ex nå). Kvalmt kvinnemenneske som jeg ønsker alt vondt, ikke bare pga nakenbildene, ligger mye mer bak. Regner med at det finnes horer som er litt koseligere enn hun her da. 2 1
Marie90 Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Hvis vi ellers kom overens, ja. Det har ingenting med meg å gjore. 10
netpuppy Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Ja. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke skulle det? Jeg har venner som er lastebilsjåfører også uten at folk tror jeg er lastebilsjåfør av den grunn.. 30 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Hvorfor sier det seg selv? En hore er en som har sex for penger, jeg ser ikke det store problemet med det så lenge det ikke er noen som tvinges. Derimot ville jeg hatt problemer med en person som jobber innen bank- og forsikring, aksjemegling eller er narkolanger. Ville du vært sammen med ei som hadde sex for penger mens dere var sammen? "Hei kjære, jeg er hjemme fra jobb, klar for meg?". Nei takk Anonymous poster hash: 33f7b...4e3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 100% nei. Vi hadde ikke hatt stort til felles. Anonymous poster hash: 06e45...941 Jeg flirer litt når jeg leser dette. Har jobbet litt som eskortepike ved siden av studier i noen perioder (det er ekstremt godt betalt!) i all hemmelighet og helt anonymt. Ingen av mine venner aner noe om dette. For alt jeg vet kan du være en av mine venninner, liksom.. Seriøst, tror dere at det å selge sex er totalt altomfattende og definerer personen fullt og helt? Jeg innser at jeg nok er hakket mer liberal enn mange andre, men sånn bortsett fra det så er jeg like lite preget av "jobben min" som om jeg hadde jobbet i kassa på en klesbutikk ved siden av studiene liksom. Jeg er fremdeles den samme personen som før jeg begynte med eskortetjenester, har like mange og allsidige interesser, studerer noe som overhodet ikke er sexrelatert, driver med veldedig arbeid, elsker å reise, leser bøker og filosofi.. Er ganske absurd å lese at noen mener de ikke har noenting til felles med meg bare fordi jeg selger sex til noen ensomme menn iblant. Anonymous poster hash: 4fd62...2ef 22
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Ville du vært sammen med ei som hadde sex for penger mens dere var sammen? "Hei kjære, jeg er hjemme fra jobb, klar for meg?". Nei takk Oh lordy! Ser nå at det stod venn og ikke sammen med... Som venn hadde jeg nok ikke hatt noe problemer med det! Anonymous poster hash: 33f7b...4e3
Hulderen Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Det var et vanskelig spørsmål. Hadde du spurt om jeg kunne vært venn med en horekunde, hadde det vært enkelt å svare, det kunne jeg ikke. Men en prostituert? Jeg vet ikke. Hun ville ikke utnyttet andre, så jeg ville ikke foraktet henne av den grunn. Jeg tror det ville kommet veldig an på hvilken måte hun gjorde det på. Stor forskjell på om hun solhte seg på gata, eller bare drev med webcamsex. Uansett ville jeg ikke bekymret meg for hva andre tenkte om meg, om jeg var venninne med henne. Det ville ikke definert meg som person. Så svaret det du egentlig spør om, er at det er ingen grunn til å ta avstand til din venninne fordi hun har en venninne som er prostituert. Og du kan omgås den prostituerte, du trenger ikke bli bestevenn med henne. 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Det var et vanskelig spørsmål. Hadde du spurt om jeg kunne vært venn med en horekunde, hadde det vært enkelt å svare, det kunne jeg ikke. Men en prostituert? Jeg vet ikke. Hun ville ikke utnyttet andre, så jeg ville ikke foraktet henne av den grunn. Jeg tror det ville kommet veldig an på hvilken måte hun gjorde det på. Stor forskjell på om hun solhte seg på gata, eller bare drev med webcamsex. Uansett ville jeg ikke bekymret meg for hva andre tenkte om meg, om jeg var venninne med henne. Det ville ikke definert meg som person. Så svaret det du egentlig spør om, er at det er ingen grunn til å ta avstand til din venninne fordi hun har en venninne som er prostituert. Og du kan omgås den prostituerte, du trenger ikke bli bestevenn med henne. Det er vel strengt talt horene som utnytter ensommer menn? Anonymous poster hash: 1c25d...c36 7
aquiz Skrevet 24. september 2014 #17 Skrevet 24. september 2014 Oki. Det er TS her. Greia er at jeg har ei venninne som har ei venninne som selger seg. Plutselig kan venninna mi komme med denne venninna på slep. Dette skjedde på stranda i sommer og jeg følte det var litt pinlig å være på stranda med henne, redd for at kunder av henne eller noen som vet hva hun gjør skulle se henne og tro jeg "jobber med" likedan. Syntes det er litt ubehagelig at venninna mi har ei slik venninne.. Folk må jo tro sitt om venninna mi? Og deretter om meg hvis jeg går med henne?Anonymous poster hash: f9a97...f21 Er du også redd at folk skal tro du er gift med kompisen din om du går ut med han alene? Og enda bedre, er du redd for at folk skal tro at du er lesbisk fordi du henger med ei venninne? Ikke bry deg om hva du tror ANDRE vil tro, er hun hyggelig så er det det som teller? 8
Collan Skrevet 24. september 2014 #18 Skrevet 24. september 2014 Ville du vært sammen med ei som hadde sex for penger mens dere var sammen? "Hei kjære, jeg er hjemme fra jobb, klar for meg?". Nei takk Anonymous poster hash: 33f7b...4e3 Her var det snakk om å være venn med, ikke kjæreste, ikke tillegg meg ting jeg ikke har sagt. Hvorfor skal det være så forferdelig å ha solgt sex? 5
Gjest Hummels Skrevet 24. september 2014 #19 Skrevet 24. september 2014 (endret) Vi kunne vert fuckfriends ja. Da hadde vi knullet hverandre, så går vi til andre uten sjalusi, hun selger, jeg gjør det gratis;) men jeg kunne aldri vert i et forhold med ei som har vert hore! Endret 24. september 2014 av Blåtime
Collan Skrevet 24. september 2014 #20 Skrevet 24. september 2014 Er ganske absurd å lese at noen mener de ikke har noenting til felles med meg bare fordi jeg selger sex til noen ensomme menn iblant. Anonymous poster hash: 4fd62...2ef Jeg trodde de fleste kunder var menn som er gifte eller samboende? Selvsagt kan jo du ha valgt deg ut en viss kundegruppe, men alt jeg har lest om emnet tilsier at ensomme menn utgjør en veldig liten andel av kundene. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå