Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært inne på en nettdating side i noen måneder nå. Hver gang jeg finner noen å skrive med og som virker interessante så dreier samtalen seg alltid nokså fort over på sex.

For en stund siden kom jeg i kontakt med en mann som virket bra på alle måter. Vi skrev en god del, og jeg følte vi hadde en utrolig bra tone. Da vi hadde pratet slik sammen en uke så skulle han på jobb reise. Der er han utrolig opptatt, men flere dager på rad nå har han sendt meg noen sex-meldinger på kvelden. Jeg svarer litt unnvikende. Nå virker det som at det kun kan handle om sex hvis han skal skrive noe.

Er skuffet, trodde han her var så BRA. Er det virkelig normalt å prate så mye om sex før man engang har møttes? Er jeg sær? jeg kan godt prate om sex. Men dette er type, "koser med meg selv" hva ville du gjort med meg hvis du var her nå?"...

Sex er veldig viktig for meg i et forhold, men av dette blir jeg bare kvalm. :(

Anonymous poster hash: 0c0f8...585
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært inne på en nettdating side i noen måneder nå. Hver gang jeg finner noen å skrive med og som virker interessante så dreier samtalen seg alltid nokså fort over på sex.

For en stund siden kom jeg i kontakt med en mann som virket bra på alle måter. Vi skrev en god del, og jeg følte vi hadde en utrolig bra tone. Da vi hadde pratet slik sammen en uke så skulle han på jobb reise. Der er han utrolig opptatt, men flere dager på rad nå har han sendt meg noen sex-meldinger på kvelden. Jeg svarer litt unnvikende. Nå virker det som at det kun kan handle om sex hvis han skal skrive noe.

Er skuffet, trodde han her var så BRA. Er det virkelig normalt å prate så mye om sex før man engang har møttes? Er jeg sær? jeg kan godt prate om sex. Men dette er type, "koser med meg selv" hva ville du gjort med meg hvis du var her nå?"...

Man må kysse mange frosker før man finner prinsen heter det vel. Jeg er enig med deg i at mange menn er veldig tidlig ute med og veldig pågående med sexpraten. For meg er det uinteressant når jeg ikke kjenner vedkommende, så det ble mange å luke ut der ja.

Skrevet (endret)

[..] Er det virkelig normalt å prate så mye om sex før man engang har møttes? Er jeg sær? jeg kan godt prate om sex. Men dette er type, "koser med meg selv" hva ville du gjort med meg hvis du var her nå?"...

Hva som er normalt er vanskelig å si, det vil være helt avhengig av hvilke signaler du har sendt tidligere til vedkommende. Om du har åpnet for "koseprat" (les: ekkel sexprat) er det sikkert lett å fortsette i dette sporet, men om det dukker opp sex-kose-prat helt ut av det blå tyder på at vedkommende er sexfiksert og blottet for både selvinnsikt og forståelse for at andre kan føle det annerledes.

... Dessverre tror noen menn at alle liker sex like godt som de gjør selv - de tar det som den største selvfølgelighet. Da er det best å bare gi faen og lete etter noen bedre.

Altfor mange mannfolk er noen ekle svin.

Endret av laffehansen
Skrevet

... Dessverre tror noen menn at alle liker sex like godt som de gjør selv - de tar det som den største selvfølgelighet. Da er det best å bare gi faen og lete etter noen bedre.

Altfor mange mannfolk er noen ekle svin.

Jeg liker sex minst like godt som enhver mann, jeg liker bare ikke å tastefantasere om det med en mann jeg ikke har truffet eller ikke har noe forhold til. Det kan lett bli kleint hvis det viser seg at man ikke liker vedkommende så godt i virkeligheten, når man endelig møtes.

Jeg synes det er å ta litt hardt i å kalle menn for ekle svin bare fordi.

• Liker 4
Gjest Jon blund
Skrevet

Er vell ikke så farlig,litt sex prat må du regne med. Men si til han hva du mener om dette da. Er ikke så vanskelig, godtar han ikke det er det hannes loss. Hva sier han da?

Skrevet

Jeg liker sex minst like godt som enhver mann, jeg liker bare ikke å tastefantasere om det med en mann jeg ikke har truffet eller ikke har noe forhold til. Det kan lett bli kleint hvis det viser seg at man ikke liker vedkommende så godt i virkeligheten, når man endelig møtes.

Jeg synes det er å ta litt hardt i å kalle menn for ekle svin bare fordi.

Den ble kanskje litt for krass den der ja. :fnise: Og jeg mente ikke at alle var det.

Skrevet

Jeg tror man kan forklare det på en ganske enkel måte:

Når menn blir interessert vekker det samtidig et seksuelt begjær. Jeg aner ikke om romantikk og dating har samme seksuelle kobling hos kvinner, men hos menn er dette en del av pakken. De færreste menn forelsker seg uten å ha hatt tanker om å ligge med vedkommende.

Likevel, jeg mener sex-prat ekstremt tidlig i en datingfase/nettchatting er et utrolig dårlig tegn. Det tyder på manglende respekt i mine ører.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var kjempe ekkelt å få slike meldinger, særlig av en jeg ikke en gang hadde møtt på ekte.

Anonymous poster hash: 9a94b...a46
Skrevet

jeg liker bare ikke å tastefantasere om det med en mann jeg ikke har truffet eller ikke har noe forhold til.

Noe i denne duren burde du skrive til typen om han setter igang.

Skrevet

Høres ut som en av de useriøse som ikke vil forplikte seg. Jeg hadde gått videre.

Anonymous poster hash: 4bff6...b13
Skrevet

Hmm, nå skrev jeg med en bra fyr. Så spurte han om nærhet var viktig for meg. Jeg svarte at det var veldig viktig for meg. Men at jeg synes mange på denne siden begynner å prate sex nesten med en gang og at det er unaturlig for meg å prate slik men menn jeg ikke har møtt engang.

Da svarte han ingenting. Bare et kort svart på et spørsmål jeg hadde stilt han.

F....altså. Han virket så interessant. Hva er det med menn?

Gjest Jon blund
Skrevet

Hmm, nå skrev jeg med en bra fyr. Så spurte han om nærhet var viktig for meg. Jeg svarte at det var veldig viktig for meg. Men at jeg synes mange på denne siden begynner å prate sex nesten med en gang og at det er unaturlig for meg å prate slik men menn jeg ikke har møtt engang.

Da svarte han ingenting. Bare et kort svart på et spørsmål jeg hadde stilt han.

F....altså. Han virket så interessant. Hva er det med menn?

Hva er det med kvinner. Er det så farlig å snakke om sex?. Skulle tro dere hadde en pengesekk dere satt på.

Skrevet

Hva er det med kvinner. Er det så farlig å snakke om sex?. Skulle tro dere hadde en pengesekk dere satt på.

Nei, det er ikke farlig å PRATE om sex. Men type "tar på meg selv nå" før man har møttes er merkelig. Synes ikke du det? Jeg tror ikke oppegående menn som er ute etter noe mer enn sex forstår at den type meldinger venter man litt med.

Skrevet

Hvilken side er det snakk om? Hva står det i din profil og hva slags bilde har du?

Jeg synes det er rart at du opplever dette s
åpass konsekvent. Vi har alle opplevd det, men ikke hver eneste gang en mann tar kontakt.

Anonymous poster hash: 43600...940
Skrevet

Hvilken side er det snakk om? Hva står det i din profil og hva slags bilde har du?

Jeg synes det er rart at du opplever dette såpass konsekvent. Vi har alle opplevd det, men ikke hver eneste gang en mann tar kontakt.

Møteplassen. Har kun bilde av ansiktet mitt og lite tekst..

Skrevet

Ingen man med SERIØSE intensjoner om deg vil ta opp slik prat for tidlig, tvert i mot er de fleste redde for å skremme deg bort.

Det handler også om respekt for andre mennesker og en god dose sosial intelligens.

Styr unna slike menn.

Anonymous poster hash: 9f707...58f
  • Liker 1
Skrevet

Fyll inn profilen med info om deg selv og hva du er ute etter. Menn må ha en basis for å skrive til deg. Det er profilene med lite info som oftest får meldinger av typen "heisann" og ikke noe mer, eller seksuelle meldinger.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, men da fremstår du jo som du bare er ute etter sex selv, at du bare er ute etter noen som liker deg rent fysisk. Derfor ikke så rart at du får mange slike meldinger. Man får også gjerne et litt dårlig inntrykk av de som bare har bilde, men ingen tekst, som om de er litt for vant med å flyte på utseendet sitt, men egentlig ikke har noen personlighet. De som er seriøse styrer gjerne unna sånne profiler. Så lag deg en profiltekst, du. Trenger ikke å være så innmari lang, men forsøk ihvertfall å få fram at du er litt mer enn bare et pent ansikt.

Endret av Iben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...