AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Del Skrevet 24. september 2014 Overskriften sier vell det meste! Men jeg ser til stadighet at folk har funnet billige reiser på nett, men jeg finner ingenting.... Så tenkte å spørre om hjelp her Anonymous poster hash: ce00c...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Del Skrevet 24. september 2014 Kommer litt an på reisen.. Jeg bruker skyscanner.com til å søke etter rimelige flybilletter og hotels.com til å finner hoteller. Dessuten er det greit å google utenom slike sider også. Ikke alle som finnes der. Om det er pakketurer er vel reiseselskapenes nettsider stedet å starte. Se etter restplasser o.l. Anonymous poster hash: 2687b...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. september 2014 #3 Del Skrevet 24. september 2014 Kommer an på hvor jeg skal. Er det innenfor Europa pleier jeg sjekke de ulike flyselskapene når de har kampanjer, og reise når det er billigst. Er det utenfor Europa pleier jeg gå innom et reisebyrå og da får jeg flere alternativer ang priser, alt etter reiselengde/mellomlandinger etc. Jeg bruker stort sett Booking.com til hotell, veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 24. september 2014 #4 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg får alt som er av nyhetsbrev etc fra forskjellige charterselskap, flyselskap etc. Har en egen mail konto som jeg bruker til dette. Når jeg ikke planlegger å reise bort, så sletter jeg mailene etterhvert som de kommer inn. Skal jeg planlegge noe, leser jeg alt som er - og ofte kommer jeg over billige reiser, rabatter, kampanjer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #5 Del Skrevet 24. september 2014 Finn.no er et veldig bra utgangspunkt for vanlige reisemål. Der får man opp både fly og hotell fra de fleste leverandører. Ellers er det lurt å ikke reise når alle andre reiser og finne reisen før man bestemmer ferietidspunkt hvis mulig.Anonymous poster hash: 5d42c...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 25. september 2014 #6 Del Skrevet 25. september 2014 Meld deg på tirsdagskuppet, happy hour og ukens kupp på Star tour, Ving og Apollo så får du inn rimelige reiser hver uke på mail. Meld deg på sas og norwegian sine nyhetsbrev. De har ofte kampanjer med billige flybiletter. Meld deg på booking.com og hotels.com. Mye gode hotelltilbud der med jevne mellomrom. Følg også med på color line, dfds seaways og nsb sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglasset Skrevet 25. september 2014 #7 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg følger med på når SAS har billige flyturer ... så velger vi ofte reisen utifra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 27. september 2014 #8 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg flyr for det meste med norwegian og ryanair hvis det er i europa. Finner sjeldne billige priser fra andre flyselskap. Utenfor europa bør man tenke litt og ikke bare hoppe på et direktefly og betale 30.000kr tur/retur. Jeg skulle til Los Angeles og da søkte jeg en vei fra oslo-gatwick, også en separert billett fra heathrow-usa. Hadde 5t og tok buss fra gatwick til heathrow. Tilbake fant jeg billigst til paris, og fra paris-stockholm. Deretter tok jeg buss fra stockholm til oslo. Dette sparte jeg 7800kr på. Skal du prøve å få billigst mulig må man tenke alternativt. Skal du feks fly fra københavn kan man ta en tur reise med dfds istedenfor fly. Jada,jeg vet det kan ta lengre tid,men som regel så regner jeg med 1 reisedag pr vei når jeg reiser utenom europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Del Skrevet 27. september 2014 http://www.restplass.no/ Anonymous poster hash: c0108...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusekatta Skrevet 27. september 2014 #10 Del Skrevet 27. september 2014 Det vi gjør, som i de fleste tilfellene gjør at vi i vennegjengen sparer tusenvis av kroner: Finn flybilletter på Skyscanner.com. Her kommer det opp flybilletter fra alle selskaper. Søk, og velg den billigste/beste for deg. Ikke sov på hotell! På Airbnb.com leier private og firmaer ut boliger/rom/villaer/bungalower/u name it for en brøkdel av prisen! Vi var 6 stykker som betalte maks 200 kroner per pers, per natt i leiligheter med norsk standard og bra beliggenhet, når vi var en uke i et europeisk syden-land. Alle var knallfornøyde Det er anmeldelser der, og rating. Dermed er det liten sjans for å bli lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 27. september 2014 #11 Del Skrevet 27. september 2014 Følger med på nyhetsbrev på mail, der får jeg mail om tilbud på flyturer og hoteller. Booking.com bruker jeg til hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå