Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et kjapt spm! Går sonans i Trondheim, og kunne trengt å benytte meg av noen tjenester som sit har. Har jo studentbevis på lik linje med alle andre studenter, men renes jeg som student under sit-ordninga? Håper noen vet, finner ingen ting om det på internett, bare at alle studenter som har betalt semesteravgift kan beyntte seg av sit. Har betalt semesteravgift, og regnes forsåvidt som student.... men vet ikke helt i hvilken grad.

Anonymous poster hash: 08bc7...97d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan kun benytte deg av deres tjenester om du har betalt semesteravgift til SIT. Det hjelper ikke å ha betalt til sonans.

Anonymous poster hash: eef1e...780
Skrevet

Nei, du kan kun benytte deg av deres tjenester om du har betalt semesteravgift til SIT. Det hjelper ikke å ha betalt til sonans.

Anonymous poster hash: eef1e...780

Men.. Det er litt rart, da. En jeg kjenner går på dronning maud minne, og hun betalte til skolen, også en del mer enn "vanlig" semesteravgift fordi det er en privat høgskole, og hun er en del av sit. Altså, selv om hun betalte til skolen, og ikke sit..

TS

Skrevet

Dronning Maud er ikke en privat skole, men en offentlig høgskole som er medlem av SiT. Derfor betales en del av semesteravgiften til SiT noe som igjen gjør at studentene der kan benytte seg av tjenestene.

Dette gjelder ikke for Sonans. Avdelingen i Trondheim er jo bare en privatistskole på VGS-nivå.

Anonymous poster hash: 29457...e8b
Skrevet

Ah, ja. da så :( Kjipt å leve på studentlønn og trenge en psykolog veldig sårt. Men men.. Får vel bare si meg fornøyd med at jeg har muligheten til å få stipend i det hele tatt. Får finne på noe annet lurt..:)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...